کد خبر : 1896698 | 29 اسفند 1401 ساعت 02:06 | 17.2K بازدید | 36 دیدگاه

کورتوا: این باخت را در کوپادل‌ری جبران می‌کنیم

تیبو کورتوا مطمئن است رئال می‌تواند در بازی برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری شکست امشب برابر بارسا را جبران کند.

کورتوا: این باخت را در کوپادل‌ری جبران می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال دیداری که باید پیروز می‌شد تا همچنان برای قهرمانی شانس داشته باشد را به بارسا باخت در حالی که ابتدا پیش افتاده بود. گل دقیقه 92 فرانک کسیه مثل آب سردی بود بر پیکر رئالی‌ها و بارسا را به سمت قهرمانی سوق داد.

1834023

تیبو کورتوا، گلر رئال، در پایان بازی گفت: «باید صادقانه حرف زد. بارسا 12 امتیاز پیش است و هرچند در بازی‌های رودررو ما بهتر نتیجه گرفته‌ایم ولی آن‌ها می‌توانند با پیروزی در بازی‌هایشان چند هفته زودتر قهرمان شوند. غیرممکن نداریم ولی کار قهرمانی برای ما دیگر سخت شده است. در هر صورت ما به مبارزه ادامه می‌دهیم.»

1834024

کورتوا ادامه داد: «امشب خوب بازی کردیم و شانس‌های خوبی نیز داشتیم. بارسا هم فرصت‌های خوبی خلق کرد. گلی که در دقایق پایانی نیمه اول زدند، روی ما اثر منفی گذاشت. اگر برنده به رختکن می‌رفتیم، شرایط متفاوت می‌شد. نیمه دوم خوب بازی کردیم و شانس‌های زیادی داشتیم ولی توپ نمی‌خواست وارد دروازه شود. به دنبال پیروزی بودیم ولی روی یک ضدحمله به ما گل زدند. یک بازی دیگر در کوپا دل ری با بارسا داریم و مطمئنم آنجا می‌توانیم جبران کنیم. در لیگ قهرمانان هم شانس خوبی برای قهرمانی داریم.»

دیدگاه‌ها