کد خبر : 1896699 | 29 اسفند 1401 ساعت 02:19 | 13.4K بازدید | 6 دیدگاه

آلگری: من را عصبانی نکنید!

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، معتقد است که در پیروزی 1-0 امشب مقابل اینتر، تیمش باید گل‌های بیشتری به ثمر می‌رساند و از جنجال در مورد گل تیمش ابراز ناراحتی کرد.

آلگری: من را عصبانی نکنید!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امشب در حالی در سن‌سیرو موفق شد با گل فیلیپ کاستیچ مقابل اینتر به پیروزی برسد که جنجال زیادی در مورد این گل به دلیل برخورد توپ به دست آدرین رابیو ایجاد شد.
اما این باعث نشد که آلگری از داوری راضی باشد و به همین دلیل دقایقی پیش از سوت پایان بازی به سمت رختکن رفت و به همین دلیل اخراج لئاندرو پاردس و دانیلو دی‌آمبروسیو را ندید.
او در پایان بازی گفت: "در آن لحظات بازیکنان دیگر به من نیاز نداشتند. من عصبی شده بودم، بنابراین به جای اینکه کاری کنم که کارت بگیرم یا اخراج شوم، به این نتیجه رسیدم که بهتر است نیمکت را ترک کنم. من کار را به آن‌ها سپردم. بازیکنان می‌دانستند که چه کاری باید انجام بدهند.
این دیدار برای ما بسیار مهم بود و همیشه دشوار است که اینتر را در زمین خودش غافلگیر کنید. ما توانستیم بازی فیزیکی را ببریم، تیم خوب پرس کرد و موقعیت‌های کمی به حریف داد اما ما چند موقعیت خیلی گلزنی را خیلی راحت از دست دادیم. استفاده از توپ‌های آخر چیزی است که ما باید در آن بهتر شویم.

1834027
از تیم تشکر می‌کنم که برای تعطیلات بازی‌های ملی یک استراحت خوب به من دادند چون در غیر این صورت، روزهای پرتنشی را می‌گذراندم. باید ببرید و همین‌طور از چند روز آینده زندگی‌تان لذت ببرید، بنابراین من به بازیکنان می‌گویم که من اکنون در سن خاصی هستم، بنابراین لطفا ببرید و نگذارید که من خیلی ناراحت شوم. آن‌ها خوب کار کردند."
اما صحبت در مورد خطای هند رابیو که می‌توانست باعث مردود شدن گل یوونتوس شود، ناراحتی آلگری را به همراه داشت: "من را عصبانی نکنید. تصمیمات داوران باید پذیرفته شود. آن‌ها می‌توانند به سود یک تیم تصمیم بگیرند یا به نفع تیم دیگر. ما در موقعیت مشابه در دیدار با سالرنیتانا، جنجال درست نکردیم. همین‌طور در دیدار رفت مقابل اینتر یک گل درست ما مردود شد و آن‌ها نمی‌توانند بگویند که آن توپ برخورد به دست بود یا نه. 
یوونتوس در این زمینه خیلی متشخص است. ما خیلی دردسر درست نمی‌کنیم. در مورد فوتبال حرف بزنیم، نه داوران." 

دیدگاه‌ها