کد خبر : 1896701 | 29 اسفند 1401 ساعت 02:42 | 14.2K بازدید | 1 دیدگاه

اینزاگی: چنین گلی در دوره VAR غیرقابل قبول است

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، پس از شکست 1-0 تیمش مقابل یوونتوس، به شدت از داور و VAR انتقاد کرد.

اینزاگی: چنین گلی در دوره VAR غیرقابل قبول است

به گزارش "ورزش سه"، دربی ایتالیا در حالی با گلزنی فیلیپ کاستیچ به سود یووه به پایان رسید که داور برخورد توپ به دست آدرین رابیو را پنالتی تشخیص نداد و VAR هم نتوانست تصویری پیدا کند که باعث تغییر نظر داور شود. 
این شبیه صحنه هند دیدار قبلی یووه مقابل سمپدوریا بود که توپ به دست رابیو برخورد کرد اما این بار تصاویر به اندازه کافی واضح نبود که آن را خطا تشخیص بدهد.
اینزاگی به خبرنگاران گفت:"بعد از شکستی به این شکل، حس تلخ ناامیدی در ما وجود دارد. ما بعد از دیدار مقابل مونزا در ژانویه گفته بودیم که دیگر در این مورد صحبت نمی‌کنیم زیرا اتفاقی بسیار جدی رخ نداد. امشب اتفاقی به همان اندازه جدی رخ داد.

1834030
ما گلی دریافت کردی که در دوره VAR غیرقابل قبول است. این حتی غیرقابل قبول‌تر و نامحترمانه‌تر است که بشوید که آنها می‌گویند تصویر واضحی وجود نداشت. ما ناراحتیم و می‌خواهیم به ما احترام گذاشته شود. 
بعد از چنین اتفاقی، صحبت در مورد بازی به عنوان مربی دشوار است. من 20 عکس مختلف دیدم که نشان می‌داد توپ به دست خورد."
اینزاگی در مورد بازی هم گفت:"ما بارها مقابل یوونتوس بازی کردیم. ما می‌دانستیم که آنها روی ضدحملات خطرناک خواهند بود و این تهدید اصلی آنها خواهد بود. ما چند اشتباه داشتیم اما ما همچنان در مورد دیداری صحبت می‌کنیم که به شدت تحت تاثیر تصمیمات داوری قرار گرفت و پیشروی ما در سری آ و به سمت سهمیه چمپیونزلیگ را کند کرد."
 

دیدگاه‌ها