کد خبر : 1896710 | 29 اسفند 1401 ساعت 03:31 | 23.9K بازدید | 7 دیدگاه

مشاجره تند سرمربی رم با رئیس لاتزیو

مورینیو در رختکن المپیکو دعوا راه انداخت

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، در پایان بازی با لاتزیو با کلودیو لوتیتو، رئیس باشگاه حریف در رختکن درگیر شد.

مورینیو در رختکن المپیکو دعوا راه انداخت

به گزارش "ورزش سه"، لاتزیو با تک گل ماتیا زاکانی توانست همشهری خود آ.اس.رم را شکست داده و به رده دوم سری آ صعود کند. این دیدار حساس، مثل همیشه فراتر از بحث‌های فنی، کلی حاشیه و جنجال به همراه داشت که یکی از مهم‌ترین آن‌ها درگیری ژوزه مورینیو و کلودیو لوتیتو در پایان بود.

دربی جنجالی رم دو اخراجی برای رم و یک اخراجی برای لاتزیو داشت؛ داور همچنین یک نفر از اعضای کادرفنی هر دو تیم را هم اخراج کرد و جالب اینجاست که این هم پایان کار نبود و وقتی بازیکنان و اعضای نیمکت آرام گرفتند، نوبت داخل رختکن و سرمربی محروم رم و رئیس باشگاه لاتزیو رسید.

به گزارش گاتزتا، همه چیز از لحظه‌ای شروع شد که آلسیو رومانیولی مقابل رختکن رم اقدام به خوشحالی کرد و باعث تحریک جانلوکا مانچینی شد؛ بر اساس این گزارش مانچینی هموطن خود را در حالی که به شدت عصبانی بود با کلماتی رکیک مورد لطف قرار داد.

1834058

در این حین بود که ژوزه مورینیو از راه رسیده و در متن درگیری قرار گرفت. او که به دلیل محرومیت دو جلسه‌ای از حضور روی نیمکت رم در بازی حساس با لاتزیو محروم شده بود، پس از سوت پایان بازی قصد ورود به رختکن را داشت که با صحنه یاد شده روبه‌رو شد و کار به یک درگیری لفظی نسبتا شدید کشیده شد.

مورینیو که از شکست تیمش عصبانی بود و جشن اعضای تیم رقیب نیز حسابی روی اعصابش راه می‌رفت وقتی دید لوتیتو از حضورش در رختکن گلایه می‌کند، سمت رئیس لاتزیو رفته و با لحنی بسیار بد گفت: "به چی نگاه می‌کنی...؟"
لوتیتو هم که منتظر بود خیلی سریع و با غرور پاسخ داد: "من رئیس لاتزیو هستم. تو کی هستی؟ اینجا خانه من است و تو حتی نباید اینجا باشی...»

این مشاجره لفظی کم کم به یک جنجال بزرگ تبدیل شده و جو رختکن را برای دقایقی متشنج کرد. این‌گونه بود که ژوزه مورینیو با وجود محرومیت از همراهی تیمش، بار دیگر یک جنجال بزرگ درست کرد تا حداقل از این بعد جای خالی‌اش احساس نشود.

دیدگاه‌ها