کد خبر : 1897143 | 03 فروردين 1402 ساعت 18:30 | 27.6K بازدید | 16 دیدگاه

ادعای اسکای اسپورتس ایتالیا

مورینیو برای ادامه همکاری با رم شرط گذاشت

آینده ژوزه مورینیو در آ.اس.رم مبهم است و او برای ادامه همکاری شرط و شروط خاص خود را دارد.

مورینیو برای ادامه همکاری با رم شرط گذاشت

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو در دومین فصل حضورش روی نیمکت آ.اس.رم توانسته این تیم را در رتبه پنجم جدول سری آ با یک امتیاز اختلاف نسبت به میلان رده چهارمی قرار دهد و جالوروسی به یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا نیز رسیده است. مورینیو فصل گذشته رم را قهرمان لیگ کنفرانس اروپا کرد و هنوز یک سال دیگر نیز از قراردادش باقیمانده؛ ولی فعلاً مشخص نیست او به همکاری خود با این باشگاه ادامه دهد.

1834771

ماه گذشته پی‌یترو براردی، یکی از مدیران بلندپایه رم، در مصاحبه‌ای گفت که حس می‌کند مورینیو فصل بعد نیز مربی رم باشد؛ اما آقای خاص این‌گونه پاسخ او را داد: «این حس خودش است، نه من.»

دو طرف توقعاتی از یکدیگر دارند. باشگاه معتقد است پس از 500 میلیون یورو هزینه در دو سال گذشته، تیم باید نتایج بهتری می‌گرفت؛ اما مورینیو همچنان معتقد است باشگاه نتوانسته در نقل و انتقالات، عملکرد مورد انتظار را داشته باشد.

1834772

طبق ادعای اسکای اسپورتس ایتالیا، مورینیو به مدیران باشگاه اطلاع داده است که تا قبل از پایان فصل، از آن‌ها تضمین لازم برای خرید بازیکنان مدنظرش را می‌خواهد و در غیر این‌صورت، ادامه نخواهد داد. او فهرست بازیکنان مورد علاقه‌اش را به مدیران باشگاه خواهد داد و در مورد جذب آن‌ها تضمین لازم را می‌خواهد. برگ برنده مورینیو، محبوبیتش میان هواداران است. رمی‌ها عاشق آقای خاص هستند و همواره در الیمپیکو به بهترین شکل از او حمایت کرده‌اند. باید دید پاسخ مدیران باشگاه به این خواسته مورینیو چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها