کد خبر : 1896720 | 29 اسفند 1401 ساعت 09:01 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه روند بد اینتر:

یک شکست دیگر: شغلت در خطر است سیمونه! (عکس)

ادامه این روند، احتمال ماندن سیمونه اینزاگی در رختکن اینتر برای فصل بعد را کاهش خواهد داد.

یک شکست دیگر: شغلت در خطر است سیمونه! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اوضاع در لیگ ایتالیا اصلا برای نراتزوری مساعد نیست و آن‌ها با قبول 9 شکست در فصل جاری در سری آ، شانسی برای کسب عنوان قهرمانی ندارند و کسب سهمیه نیز حتی قطعی نیست. البته حضور اینتر در کوپا ایتالیا در مراحل پایانی و البته رسیدن به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان، هنوز شغل سیمونه اینزاگی را برایش حفظ کرده است.

اما اگر او در پایان فصل موفقیت خاصی کسب نکرده باشد، بعید است در فصل بعد نیز شاهد حضور او روی نیمکت اینتر باشیم. شب گذشته تیم تحت هدایت این سرمربی در دیداری جنجالی با یک گل مغلوب یوونتوس شد و اینتر در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل این رقیب دیرینه، حتی یک بار نیز نتوانست دروازه را باز کند.

1834088
1834089

جالب اینجاست سیمونه اینزاگی در پایان این دیدار داور را مقصر این نتیجه دانسته و گفت: "این شکست تلخی فراوانی را برای ما به همراه داشت. ما بعد از بازی با مونزا با خودمان عهد کردیم دیگر صحبتی در این موارد نداشته باشیم، اما آن اتفاق خاص دوباره مقابل یوونتوس نیز تکرار شد. در دوران وجود تکنولوژِی بازبینی صحنه، رخ دادن چنین مواردی غیرقابل قبول خواهد بود. این بی‌احترامی است، اما ما احترام می‌‌خواهیم."

دیدگاه‌ها