کد خبر : 1896727 | 29 اسفند 1401 ساعت 09:38 | 60.5K بازدید | 27 دیدگاه

پیام مهم ستاره رئال: این یک شادی عادی نبود

مارکو آسنسیو، ستاره رئال مادرید، با شادی پس از گلش پیام مهمی را برای مدیران این باشگاه و همچنین باشگاه بارسلونا ارسال کرد.

پیام مهم ستاره رئال: این یک شادی عادی نبود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و ششم لالیگا در ورزشگاه نوکمپ مقابل بارسلونا قرار گرفت و این بازی را با نتیجه 1-2 واگذار کرد. 

در حالی که بازی با تساوی 1-1 دنبال می‌شد، آسنسیو بار دیگر به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد و موفق شد دروازه حریف را باز کند اما این گل از سوی کمک داور ویدئویی مردود اعلام شد. 

با این حال، این ملی‌پوش اسپانیایی پیش از مردود شدن گلش مشغول خوشحالی از باز کردن دروازه این حریف بزرگ در زمین خودش بود و در حالی که بارها به لوگوی رئال مادرید روی پیراهنش اشاره می‌کرد به سمت سکوها رفت. 

1834033

قرارداد او با رئال در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و گفته می‌شود پیشنهاد تمدید ارائه شده از سوی مدیران این باشگاه فاصله زیادی با انتظارات این بازیکن دارد و همین باعث شده که شایعات بسیاری درباره آینده او به گوش برسد.
 
بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی پیش از این از پیشنهاد جدی بارسا به او برای فصل آینده خبر داده بودند اما حالا به نظر می‌رسد که قضیه انتقال او به نوکمپ منتفی باشد. 

شادی پس از گل این بازیکن پیام مهمی برای هر دو باشگاه داشت. آسنسیو در واقع با این حرکت نشان داد که هیچ تصمیم و علاقه‌ای برای پوشیدن پیراهن تیم حریف ندارد و به مدیران رئال هم ثابت کرد که عشقش به این باشگاه همچنان پابرجاست و خودش را در این تیم می‌بیند. 

حالا باید دید که مدیران رئال تا پایان فصل نظرشان را درباره او تغییر خواهند داد و پیشنهاد جدیدی ارائه خواهند کرد یا خیر.  

دیدگاه‌ها