کد خبر : 1896734 | 29 اسفند 1401 ساعت 10:38 | 20.7K بازدید | 27 دیدگاه

کسیه: باورم نمی‌شود در ال‌کلاسیکو گل زدم!

فرانک کسیه، ستاره بارسلونا در دیدار برابر رئال مادرید، از این که توانسته در این بازی گلزنی کند ابراز خوشحالی کرد.

کسیه: باورم نمی‌شود در ال‌کلاسیکو گل زدم!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و ششم لالیگا در ورزشگاه نوکمپ میزبان رئال مادرید بود و موفق شد با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

شاگردان ژاوی تا دقایق پایانی این بازی به تساوی 1-1 برابر حریف قدیمی رضایت داده بودند، اما تنها چند دقیقه پس از این که گل مارکو آسنسیو به دلیل خطای آفساید مردود اعلام شد، این کسیه بود که توانست از فرصت به دست آمده استفاده و دروازه رئال را باز کند. 

1834110

به این ترتیب، آن‌ها موفق شدند در حالی که تنها چند دقیقه تا پایان بازی فرصت باقی مانده بود نتیجه را به سود خودشان تغییر دهند و بار دیگر به عنوان تیم برنده از زمین خارج شوند. 

کسیه پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت: «من امشب در ال‌کلاسیکو و مقابل چشمان 95 هزار تماشاگر موفق به گلزنی شدم. توصیف کردن احساسی که در حال حاضر دارم واقعا کار آسانی نیست. همه چیز فوق‌العاده است. من فکر نمی‌کنم که بتوانم چنین چیزی را به این زودی باور کنم.»

سه امتیاز این دیدار اهمیت بسیار زیادی برای بارسلونا داشت و آن‌ها حالا فاصله‌شان با رئال مادرید را در صدر جدول به 12 امتیاز رساندند. بسیاری معتقد هستند که این پیروزی در واقع امضای حکم قهرمانی بارسا در لالیگا بود. 

دیدگاه‌ها