کد خبر : 1896735 | 29 اسفند 1401 ساعت 10:50 | 92.7K بازدید | 88 دیدگاه

ژاوی در کنار گواردیولا: رکورد 12 ساله برابر رئال شکست

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، موفق شد با پیروزی در بازی شب گذشته برابر رئال مادرید با رکورد پپ گواردیولا برابری کند.

ژاوی در کنار گواردیولا: رکورد 12 ساله برابر رئال شکست

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا یکشنبه شب در ورزشگاه نوکمپ و در رقابت‌های هفته بیست و ششم لالیگا میزبان رئال مادرید بود و موفق شد با نتیجه 1-2 از سد این تیم عبور کند. 

شاگردان ژاوی در حالی سه امتیاز این بازی را از آن خودشان کردند که تا لحظات پایانی به تساوی 1-1 اکتفا کرده و حتی در آستانه قبول شکست با گل مارکو آسنسیو بودند که در نهایت کمک داور ویدئویی این گل را به دلیل خطای آفساید مردود اعلام کرد و فرانک کسیه ناجی تیمش در این بازی شد. 

به این ترتیب و در مقابل چشمام مشتاق 95 هزار تماشاگر حاضر در نوکمپ که از دقیقه یک تا سوت پایان بازی تیم‌شان را تشویق کرده بودند، بارسا موفق شد در این بازی حساس که می‌تواند سند قهرمانی آن‌ها در لالیگا باشد به پیروزی برسد. 

1834055

این برد سومین برد پیاپی بارسلونا برابر رئال مادرید بود و حالا ژاوی موفق شده در یک سال در سه دیدار برابر این تیم به پیروزی برسد، رکوردی که پیش از این تنها به پپ گواردیولا در سال 2011 تعلق داشت. 

بارسا در طول این 12 سال هرگز موفق نشده بود در فاصله یک سال در سه دیدار مقابل حریف قدیمی به پیروزی برسد و حالا بار دیگر این مربی جوان چنین رکوردی را به خودش اختصاص داد. 

نکته جالب اینجاست که ژاوی این فرصت را دارد که با پیروزی برابر رئال در دیدار برگشت رقابت‌های کوپا دل ری این رکورد را به چهار بازی برساند و حتی بالاتر از گواردیولا نیز قرار بگیرد.  

دیدگاه‌ها