کد خبر : 1896737 | 29 اسفند 1401 ساعت 10:59 | 30.4K بازدید | 58 دیدگاه

دی‌یونگ: آفساید، آفساید است و ربطی به شانس ندارد

فرانکی دی‌یونگ، هافبک بارسلونا، به اعتراض بازیکنان و اعضای کادر فنی رئال مادرید نسبت به مردود شدن گل این تیم واکنش نشان داد.

دی‌یونگ: آفساید، آفساید است و ربطی به شانس ندارد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در نوکمپ و در یکی از حساس‌ترین ال‌کلاسیکوهای چند سال اخیر میزبان رئال مادرید بود و موفق شد با نتیجه 1-2 برابر این تیم پیروز شود. 

سه امتیاز این بازی اهمیت بسیاری برای هر دو تیم داشت. شاگردان ژاوی با کسب سه امتیاز این بازی قهرمانی‌شان در رقابت‌های لالیگا را تا حد زیادی نهایی کردند و حالا در یک قدمی کسب جام قرار دارند. 

این در حالی است که اگر گل مارکو آسنسیو از سوی کمک داور ویدئویی مردود اعلام نمی‌شد، این رئال بود که اختلاف امتیازش با بارسا را به شش امتیاز می‌رساند و می‌توانست همچنان در کورس قهرمانی حضور داشته باشد. 

1834113

بسیاری از بازیکنان رئال و سرمربی این تیم نسبت به مردود اعلام شدن این گل اعتراض کردند و حتی عده‌ای پیروزی بارسا در این بازی را از روی شانس دانستند و دی‌یونگ پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت: «آفساید، آفساید است! این موضوع ربطی به شانس ندارد.»

او همچنین در پاسخ به این سوال که آیا قصدی برای پوشیدن پیراهن منچستریونایتد ندارد اظهار داشت: «نه، فکر نمی‌کنم این‌طور باشد. هرچند شما هرگز نمی‌دانید چه اتفاقی رخ خواهد داد اما باید بگویم که من در حال حاضر در بارسلونا بسیار خوشحال هستم.»

دیدگاه‌ها