کد خبر : 1896742 | 29 اسفند 1401 ساعت 11:35 | 35.7K بازدید | 1 دیدگاه

تیم معروف برد، یاران بردیا باختند

آتش بازی ستاره ایرانی در سوپرلیگ ترکیه

گالاتاسرای با درخشش خیره کننده مرتضی شریفی به پیروزی رسید. همچنین فنرباغچه هم حریف خود را شکست داد اما تورشاد یک باخت دیگر را تجربه کرد.

آتش بازی ستاره ایرانی در سوپرلیگ ترکیه

به گزارش "ورزش سه"، کم کم رقابت‌های سوپرلیگ والیبال ترکیه به هفته‌های پایانی خود در دور مقدماتی نزدیک می‌شود و به همین خاطر هیجان و حساسیت در این مسابقات به اوج خود رسیده است. سه ستاره ایرانی حاضر در این لیگ یعنی سعید معروف، مرتضی شریفی و بردیا سعادت همچنان جزو بهترین‌های تیم‌های خود هستند.

دیشب هفته بیست و یکم رقابت‌های سوپرلیگ والیبال ترکیه پیگیری شد که در یکی از مهم‌ترین بازی ها گالاتاسرای موفق شد با نتیجه 3-1 بورسا را شکست دهد. این پیروزی با درخشش خیره کننده ستاره گالا همراه بود چرا که مرتضی شریفی موفق شد به تنهایی 28 امتیاز برای تیمش کسب کند تا دوباره فرم فوق‌العاده خود را به رخ بکشد.

1834119

فنرباغچه هم در این هفته از رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه کار سختی برای پیروزی پیش رو نداشت چرا که آنها موفق شدند در سه ست متوالی توکات را از پیش رو بردارند. سعید معروف در این بازی نیز یکی از بازیکنان کلیدی تیمش بود و موفق شد دو امتیاز برای فنرباغچه کسب کند.

تنها بازنده ایرانی این هفته والیبال ترکیه بردیا سعادت بود. جایی که تورشاد با نتیجه 3-1 برابر آلتکما کار را واگذار کرد. با این وجود بردیا سعادت در این بازی عملکرد خوبی در ترکیب تیمش داشت و موفق شد 16 امتیاز کسب کند.

1834120

دیدگاه‌ها