کد خبر : 1896789 | 29 اسفند 1401 ساعت 19:46 | 49.8K بازدید | 45 دیدگاه

پدری ال‌کلاسیکوی بعدی را هم از دست داد

پدری، ستاره جوان بارسلونا، که به دلیل مصدومیت همسترینگ دیدار دیشب تیمش مقابل رئال را از دست داد به ال‌کلاسیکوهای روز 5 آوریل در کوپا دل‌ری هم نخواهد رسید.

پدری ال‌کلاسیکوی بعدی را هم از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که بارسلونا امیدوار بود پدری که دیشب نتوانست در نوکمپ برای بارسا در مقابل رئال به میدان برود از چند روز آینده به تیم برگردد و بتواند روز پنج آوریل (16 فروردین) در ال‌‌کلاسیکوی کوپا دل‌ری به میدان برود، اما جدیدترین خبرها از بلوگرانا حاکی است که او این بازی را هم از دست خواهد داد و زمان بازگشتش به میادین طولانی‌تر از آنچه انتظار می‌رفت خواهد بود.

1834217

این در حالی است که بارسلونا تا چند روز پیش گمان می‌کرد پدری را برای ال‌کلاسیکوی یکشنبه این هفته هم در اختیار خواهد داشت. این ستاره جوان روز جمعه با بارسا تمرین کرد ولی نتوانست تمرین را تا آخر ادامه بدهد.

پدری فصل گذشته هم با مصدومیتی طولانی مواجه شد و حالا برای دومین فصل پیاپی دو دوره مصدومیت سخت را سپری کرده است. او سال گذشته هم ماه‌های ابتدای فصل را به دلیل آسیب‌دیدگی همسترینگ از دست داد و امسال هم از ناحیه همسترینگ دچار مشکل شده است.

پدری تنها ستاره‌ای نیست که به احتمال زیاد ال‌کلاسیکوی کوپا دل ری در 5 آوریل را از دست می‌دهد. رونالد آرائوخو دیشب در دیدار مقابل رئال از ناحیه عضله ران چپ آسیب دید و گفته می‌شود او هم به این ال‌کلاسیکو نخواهد رسید.

1834218

دیدگاه‌ها