کد خبر : 1896792 | 29 اسفند 1401 ساعت 20:22 | 54K بازدید | 67 دیدگاه

استقبال ویژه از مسی در بازگشت به آرژانتین

لیونل مسی، کاپیتان قهرمان دنیا، به کشورش آرژانتین برگشت تا با پیراهن آلبی‌سلسته در چند بازی دوستانه به میدان برود.

استقبال ویژه از مسی در بازگشت به آرژانتین

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی امروز به کشورش آرژانتین سفر کرد تا در اردوی تیم ملی شرکت کند. آرژانتین، قهرمان جام جهانی، قرار است در این فیفادی در دو بازی دوستانه به میدان برود.

مسی همیشه در آرژانتین ستاره‌ای فوق‌العاده محبوب بوده ولی از زمان قهرمانی تیم ملی این کشور در جام جهانی قطر با کاپیتانی او، لئو در کشورش بیش از پیش ستایش می‌شود. هواداران آرژانتینی که در سال‌های گذشته گاهی به دلیل ناکامی‌های آلبی‌سلسته از بازیکنان‌شان و حتی لئو مسی ناراحت بودند حالا همه آن احساسات را کنار گذاشته‌اند و تنها به یک چیز فکر می‌کنند: قهرمانی در جام جهانی.

1834224

به همین خاطر است که آرژانتینی‌ها مشتاق تماشای بازی‌های دوستانه روزهای آینده مقابل پاناما و کوراسا هستند چرا که این دو مسابقه برای اولین بار بعد از قطر به مسی و یارانش امکان می‌دهد تا در کشور خودشان مقابل هواداران به میدان بروند. از این گذشته قرار است بازیکنان آرژانتین جام جهانی‌ را این‌بار مقابل هواداران بالای سر برده و جشن بگیرند.

اما مسی در حالی به کشورش بازگشته که در فرانسه شرایط خوبی را پشت سر نمی‌گذارد. او کمی بعد از شکست مقابل رن با پیراهن پی‌اس‌جی به آرژانتین سفر کرده. بازی‌ای که باعث هو شدن او از سوی هواداران پی‌اس‌جی شد. مسی در پایان مسابقه از این حرکت هواداران عصبانی شده و به همراه دیگر بازیکنان تیمش در زمین نماند و وارد تونل ورزشگاه پارک دو پرنس شد.

اولین کسی که ورود لئو مسی به آرژانتین را اعلام کرد کلودیو تاپیا، رئیس فدراسیون فوتبال این کشور، بود که در توییتی نوشت: "تو هرگز تسلیم نشدی و امروز به عنوان قهرمان دنیا به کشورت برگشتی. خوش آمدی لئو." رسانه‌های آرژانتینی تصاویری از تاپیا در کنار لئو مسی منتشر کردند که نشان می‌دهد رئیس فدراسیون برای استقبال از لئو به فرودگاه رفته است.

1834225

دیدگاه‌ها