کد خبر : 1896794 | 29 اسفند 1401 ساعت 20:39 | 52.1K بازدید | 7 دیدگاه

رونمایی مانچینی از گاویِ ایتالیا

سیمونه پافوندی، پدیده 17 ساله اودینزه، ستاره‌ای است که روبرتو مانچینی به آینده او در تیم ملی ایتالیا امید زیادی دارد و از او به عنوان گاویِ ایتالیایی یاد می‌کند.

رونمایی مانچینی از گاویِ ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، ایتالیا که جام جهانی قطر را از دست داد حالا به دنبال تغییر و تحولات اساسی در تیم ملی این کشور و میدان دادن به نسلی جوان‌تر است.

روبرتو مانچینی پیش از این ویلفرید نیونتوی 19 ساله را به تیم ملی دعوت کرده بود ولی او حالا ستاره‌ای جوان‌تر را رونمایی کرده است: سیمونه پافوندی 17 ساله. او که تا این لحظه تنها 9 دقیقه در سری آ بازی کرده بدون اینکه سابقه بازی در تیم‌های ملی زیر 19 سال یا زیر 21 سال کشورش را داشته باشد از تیم ملی زیر 17 ساله مستقیما به تیم ملی بزرگسالان منتقل شده است.

1834228

پافوندی در فیفادی قبلی در دیدار دوستانه ایتالیا مقابل آلبانی اولین بازی ملی‌اش در رده بزرگسالان را انجام داده بود. او حالا بار دیگر در اردوی تیم ملی کشورش حضور دارد.

برای اطلاع از امیدی که روبرتو مانچینی به این پدیده 17 ساله دارد باید به صحبت‌های او درباره پافوندی در کنفرانس مطبوعاتی اخیرش توجه کرد: "سیمونه با اینکه یک پسر 17 ساله است کیفیت بی‌نظیری دارد. امیدوارم او تا بیست سال دیگر هم در سری آ بدرخشد و هم در تیم ملی ایتالیا. ما واقعا به او باور داریم."

1834229

سیمونه پافوندی با اینکه تنها 166 سانتی‌متر قد دارد ولی با سرعت و چابکی، توان دریبل زدن بازیکنان حریف به راحتی و شم بالای گلزنی مورد توجه مانچینی و فوتبال ایتالیا قرار گرفته است. به خاطر همین خصوصیات است که پافوندی کسانی که بازی‌اش را تماشا کرده‌اند به یاد یک پدیده جوان دیگر می‌اندازد: گاوی، ستاره جوان بارسلونا.

دیدگاه‌ها