کد خبر : 1896805 | 29 اسفند 1401 ساعت 23:36 | 63.3K بازدید | 47 دیدگاه

ستاره فرانسوی ساز جدایی کوک کرد؛

وحشت در پاریس: امباپه در فکر جدایی

به نظر می‌رسد بحث جدایی کیلیان امباپه از پاری‌سن‌ژرمن و انتقال او به رئال مادرید دوباره جدی شده است.

وحشت در پاریس: امباپه در فکر جدایی

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در مورد کیلیان امباپه بسیار بی قرار است. این مهاجم بزرگ تا ژوئن 2024 با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و امکان تمدید این قرارداد برای یک سال دیگر وجود دارد. چند هفته است که ناصر الخلیفی و لوئیس کامپوس بیهوده منتظر بودند تا ببینند این مهاجم 24 ساله این گزینه را فعال می کند یا خیر.  

اگر او بگوید که این کار را نمی‌کند، پاری سن ژرمن عملا مجبور خواهد شد این بازیکن را در تابستان امسال بفروشد، زیرا او می‌تواند در ژانویه با هر تیمی که بخواهد قرارداد ببندد. و همه می‌دانند که پیوند رئال مادرید و کیلیان امباپه هرگز به طور کامل قطع نشده و‌فقط به آن زمان خورده است.

1829263

امباپه پس از حذف مقابل بایرن در لیگ قهرمانان اروپا در پاسخ به سوالی درباره اینکه فصل آینده خود را کجا می‌بیند، گفت: "من آرام هستم. تنها چیز مهم در این فصل برای من قهرمانی است. و سپس، خواهیم دید که چه اتفاقی می‌افتد..."

پس از چنین اظهاراتی، مطبوعات اسپانیا بلافاصله دوباره از انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید خبر دادند. این‌ها گمانه‌زنی های معمولی نیستند و خبرهایی که از دوحه می‌رسد که آن‌ها را تایید می کند. این اخبار توسط محمد سعید الکعبی روزنامه نگاری که بسیار نزدیک به امیر قطر و مالک پاری سن ژرمن است، گزارش شده است.

1834249

یک سال دیگر به اضافه یک سال اختیاری از قرارداد امباپه باقی مانده است. این روزنامه نگار قطری توضیح داد: "آنها از تمام منابع باشگاه برای راضی کردن او استفاده می‌کنند، اما فکر می‌کنم امباپه در نهایت به رئال مادرید، باشگاه رویاهایش می‌رسد."

در پاریس، چند علامت سوال بزرگ وجود دارد. آیا مسی به خصوص بعد از اینکه هواداران در بازی آخر او را به شدت هو کردند، قرارداد جدیدی امضا خواهد کرد؟ دیگر کسی نیمار را در باشگاه نمی‌خواهد، اما این برزیلی نمی‌خواهد برود و می‌دانیم که امباپه هم نمی‌تواند او را تحمل کند.  باز هم امباپه پایه و اساس تمام برنامه‌های پی اس جی است.  او قبلاً یک میلی متر با مادرید فاصله داشت، اما مالکان قطری راهی برای متقاعد کردن او برای ماندن پیدا کردند.

دیدگاه‌ها