کد خبر : 1896807 | 29 اسفند 1401 ساعت 23:55 | 33.3K بازدید | 2 دیدگاه

حداقل مجازات برای فوتبالیستی که یک کودک را کشت

رای فلوت به دلیل رانندگی در حالت مستی با سرعت 200 کیلومتر بر ساعت که به تصادفی مرگبار انجامید به 3.5 سال حبس محکوم شد.

حداقل مجازات برای فوتبالیستی که یک کودک را کشت

به گزارش "ورزش سه"، رای فولت پس از اعتراف به اینکه در سانحه رانندگی اخیرش که به مرگ یک کودک انجامید تحت تاثیر الکل بوده، به سه سال و نیم زندان محکوم شد. این در حالی است که او ابتدا چنین اتهامی را رد کرده بود.

این فوتبالیست هلندی به دادگاه گفت که در شب حادثه مقدار زیادی نوشیدنی الکی مصرف کرده و سپس پشت فرمان نشسته بود. این اتفاق در آخرین روزهای سال 2021 رخ داد و بسیار تلخ بود.

1834252

فولت با سرعتی نزدیک به 200 کیلومتر در ساعت در حال رانندگی بود که با خودرویی که یک خانواده چهار نفره در آن حضور داشت تصادف کرد. در این سانحه رانندگی پسر بچه چهار ساله ای که روی صندلی عقب نشسته بود جان خود را از دست داد.

او ابتدا حتی نشستن پشت فرمان را هم انکار کرده بود اما در ادامه به اتهامات فوق اعتراف کرد تا دادگاه سه سال و نیم حبس برای او در نظر بگیرد. البته دادستان پس از اعلام این حکم تاکید کرد که هیچ مجازاتی نمی تواند خسارت و ناراحتی خانواده داغداری که فولت باعث مرگ فرزندشان شده را جبران کند.

1834251

رای فولت، فوتبالیست هلندی، سابقه بازی برای تیم هراکلس را دارد. او سپس راهی قزاقستان شد تا برای آستانه این کشور بازی کند و امسال نیز در عضویت تیم اورال یکاترینبورگ روسیه بود. او حالا باید سه سال و نیم در حبس به سر برده و سپس برای ادامه فوتبالش تصمیم بگیرد.

دیدگاه‌ها