کد خبر : 1896811 | 01 فروردين 1402 ساعت 01:49 | 70.5K بازدید | 24 دیدگاه

مذاکره با پاریس و پیام انتظار از اسپانیا

آینده مسی- دستور از قطر: باید بماند!

ساعتی پیش موندو دپورتیوو خبر داد مالکین پاریس در قطر به خلیفی دستور داده‌اند مسی را به هر قیمتی در این باشگاه نگه دارد

آینده مسی- دستور از قطر: باید بماند!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست مقابل بایرن مونیخ و حذف از چمپیونزلیگ رابطه لیونل مسی با هواداران پاری‌سن‌ژرمن کاملا تیره شده است. آنها در جریان بازی با رن ستاره آرژانتینی را هو کردند و لئو نیز بعد از شکست برخلاف دیگر بازیکنان برای عذرخواهی به سمت‌شان نرفت. مسی در این شرایط فرانسه را به مقصد آرژانتین ترک کرد تا در اردوی تیم ملی کشورش حضور پیدا کند.

آرژانتین در اولین بازی‌های خود بعد از قهرمانی در جام جهانی 2022 مقابل پاناما به میدان می‌رود و سپس با کوراسائو دیدار خواهد کرد و لیونل اسکالونی اکثر ستاره‌های حاضر در قطر از جمله مسی را به اردو دعوت کرده است. او اما بیشتر از اینکه در فاز ملی باشد، درگیر چالش بزرگ دیگری است؛ انتخاب تیم باشگاهی سال آینده!

1834263

در بارسلونا امیدواری زیادی به بازگشت لیونل مسی وجود دارد. سرجی روبرتو، یکی از گلزنان بارسا در ال‌کلاسیکوی تنور این گمانه زنی را دوباره داغ کرد. او در خصوص بازگشت احتمالی مسی گفته بود: "با آغوش باز از این اتفاق استقبال می‌کنیم. چه کسی است که از حضور مسی خوشحال نباشد. ما نمی‌خواهیم زیاد در این مورد صحبت کنیم چون مدیران باشگاه و کادرفنی باید تصمیم بگیرند. در عین حال همه بازیکنان منتظر او هستند."

با این وجود باید تا روز 30 ژوئن منتظر بمانیم. در این تاریخ قرارداد مسی با پاری‌سن‌ژرمن به پایان می‌رسد و هنوز مشخص نیست که او می‌خواهد به این همکاری ادامه دهد یا خیر. با وجود تلاش و استقبال بارسلونایی ها و البته شرایط وخیم فعلی در پاریس، طبق ادعای رسانه های آرژانتینی، مذاکرات پی‌اس‌جی و لئو برای تمدید همچنان ادامه دارد و باشگاه فرانسوی قصد ندارد به راحتی قید این فوق ستاره را بزند.

1834264

حضور در فوتبال امریکا، همراهی رونالدو در عربستان و بازگشت به بارسلونا سه احتمال در خصوص آینده لئو هستند. خورخه مسی اما چند روز پیش همه شایعات در مورد پسرش را تکذیب کرد. طبق ادعای او هنوز هیچ تصمیمی در مورد آینده لئو اتخاذ نشده است. در چنین شرایطی به نظر می رسد که خود مسی که تابستان امسال 36 ساله می‌شود، دوست دارد تا حداقل یک فصل دیگر در سطح اول فوتبال اروپا بازی کند؛ او با درخشش در جام جهانی اخیر و کسب جایزه The Best نشان داد که از توانایی فنی کافی برای این کار برخوردار است.

در عین حال "موندو دپورتیوو" گزارش داده است صاحبان پاریس در قطر دستورالعمل‌های روشنی را برای ناصر الخلیفی رئیس باشگاه و لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی ارسال کرده اند تا مسی را به هر قیمتی نگه دارند.این بر خلاف ایده‌های خلیفی و کامپوس است که برای خروج ستاره آرژانتینی آماده بودند.
این روزنامه تأیید کرد که  پاریس تحت فشار دوحه قرار دارد. آنها به روشنی پیغام داده‌اند که مسی باید بماند.

دیدگاه‌ها