کد خبر : 1896814 | 01 فروردين 1402 ساعت 02:19 | 60K بازدید | 37 دیدگاه

وعده های بزرگ مالک تراکتور در پیام سال نو

محمدرضا زنوزی در پیام سال جدید خود نکات جدیدی را مطرح کرده است.

وعده های بزرگ مالک تراکتور در پیام سال نو

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا زنوزی اولین مدیر فوتبالی است که پیام تبریک سال 1402 خود را منتشر کرده و با طرح وعده‌های جدید، عزم خود برای پیشرفت کاری مجموعه خود را به نمایش گذاشته است.

در این پیام آمده است:

هوالمحول
امام علی (ع):
تحول انسان، عیدآفرین است

شکرگزار خداوند متعال هستیم‌ که سال و ایامی دیگر را گردانید تا حال آدمی و طبیعت دگرگون گردد و فرصت تغییر فراهم آید.
همانگونه که گردش فصول علاوه بر دگرگونی ظاهر، تغییر ماهیت و درون را به همراه دارد، آدمی نیز برای رشد و تعالی ملزم به گذر از ناملایمتی و پذیرش تغییر است. 
باور ما همواره در «گروه توسعه سرمایه‌گذاری دریک» به نایستادن و حرکت است و طی دو دهه اخیر بر همین اساس پیش رفته و در همه حال هدف‌مان تعالی توأم با غلبه بر سختی‌ها بوده است.
تمامی شرکت‌ها و مجموعه‌های تابعه گروه دریک همچون هواپیمایی آتا، رخش‌خودرو، درپاد و یاقوت صنعت و …، طی سالی که گذشت، براساس هدف‌گذاری صورت گرفته اقداماتی را انجام داده‌اند که به مثابه ریل‌گذاری در راستای رسیدن به مقصد است.
باشگاه تراکتور نیز در سالی که گذشت، پس از فراز و فرودهایی که پشت سر گذاشت به پشتوانه میلیون‌ها هوادار به سوی ثبات و موفقیت به پیش می‌رود و یقیناً در سال‌های آتی براساس برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری انجام شده، بیش از پیش موفق خواهد بود.
در نگاه کلی سال ۱۴۰۲ برای «گروه توسعه سرمایه‌گذاری دریک» سال تحقق اهداف، شکوفایی و ثمردهی و طبق بیانات رهبر معظم انقلاب سال «رشد تولید» است. 
بی‌تردید تحقق این امر مستلزم تداوم همراهی و همدلی است و امید داریم که در سال جدید نیز همچون همیشه در کنار هم به سوی موفقیت گام برداریم. 
همچنین مفتخرم به عرض مردم عزیز کشورم برسانم که در سال جدید چندین پرژه ملی و فرا استانی از جمله مگا پروژه تفریحی-تجاری-رفاهی و ورزشی «آتا سنتر» که یکی از بزرگترین پروژه‌های کشور بوده و حدود ۵۶۰ هزار متر مربع زیربنا دارد را در اوایل سال جدید در منطقه غرب تبریز کلنگ زنی نموده و با همّت مردم شروع خواهیم کرد.

فرا رسیدن عید نوروز  ۱۴۰۲ و همچنین پیشاپیش حلول ماه مبارک رمضان را به تمامی هموطنان و مسلمانان تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزو دارم که ایامی سرشار از برکت و شادی توأم با سلامتی و سعادت برای میهن عزیزمان باشد.

خدمت‌گزار ملّت ایران 
محمدرضا زنوزی مطلق

دیدگاه‌ها