کد خبر : 1896818 | 01 فروردين 1402 ساعت 02:34 | 39.3K بازدید | 3 دیدگاه

رنج می‌برد و رنج می‌برد اما خوشحال است

انریکه در سخت‌ترین مسابقه دوچرخه‌سواری جهان!

مربی سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا برای سومین بار در Absa Cape Epic شرکت خواهد کرد.

انریکه در سخت‌ترین مسابقه دوچرخه‌سواری جهان!

به گزارش ورزش سه، "ما انزوئه ها رنج می کشیم اما منبع الهام خود را به یاد می آوریم ... اینجا هیچ کس گلگی نمی کند یا تسلیم نمی شود." این پیامی است که لوئیس انریکه پس از اتمام مرحله اول رقابت‌های دماغه آبسا، مسابقه دوچرخه‌سواری کوهستان آفریقای جنوبی در حساب اینستاگرام خود منتشر کرده است. مسابقه دوچرخه‌سواری‌ای که اتفاقاً سخت ترین نوع آن در جهان است.

1834274
این دوچرخه‌ای است که لوئیز انریکه با آن برای سومین بار در این مسابقات شرکت خواهد کرد.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا برای سومین بار در این آزمون به عنوان عضوی از سه تیم Unzué که برای رویارویی با این چالش غول‌پیکر به منتهی الیه جنوب قاره آفریقا سفر کرده‌اند، شرکت می‌کند. رقابتی به طول 658 کیلومتر شامل 15775 متر ناهمواری.

پیش درآمد 27 کیلومتری دیروز برگزار شد و امروز نوبت به مرحله اول به طول 98 کیلومتر و با افزایش ارتفاع 2550 متری رسید که لوئیس انریکه و هم تیمی اش توماس لاتوره آن را در زمان 6:22:54.8 به پایان رساندند. هر دو در رده خود یعنی گرند مستر در رده چهل و یکم قرار گرفتند.

1834277
یکی از برترین مربیان فوتبال جهان در قرن ۲۱ حالا از ورزشی سردرآورده که هیچ‌کس منتظرش نبود.

کارلوس بنیتز و اسکار مونته‌ورده از یک سو و مانولو بوئنو و فیلیپه مارتینز -برادر لوچو- از سوی دیگر دو تیم دیگر آنزوئه را تشکیل می‌دهند. لوئیس انریکه قبلاً در سال 2018 با لاتوره مسابقه داده بود، اما اولین نبرد او در سال 2013 توسط خوان کارلوس اونزوئه، الگوی بزرگ شش عضو تیم انجام شد.

لوئیس انریکه از زمان اخراجش از سمت مربیگری تیم ملی اسپانیا، بیش از سه ماه را صرف این چالش بسیار سخت با مربی بدنساز، متخصص دوچرخه سواری و تغذیه ورزشی، چما آرگوداس کرده است.

1834275

اما Absa Cape Epic مسابقه ای است که از سال 2004 در استان کیپ غربی آفریقای جنوبی که مرکز آن کیپ تاون است برگزار می شود. در میان برندگان آن چهره های برجسته ای مانند نینو شورتر سوئیسی، برنده سه مدال المپیک و ده بار قهرمان جهان دوچرخه کوهستان انفرادی وجود دارد.

1834276

دیدگاه‌ها