کد خبر : 1896820 | 01 فروردين 1402 ساعت 02:41 | 30.7K بازدید | 3 دیدگاه

قویترین حریف تدارکاتی در اولین بازی امیر

روسیه بازی ایران را کاملا جدی گرفته است!

تیم ملی روسیه تمرینات خود را برای باز دوستانه با ایران آغاز کرد.

روسیه بازی ایران را کاملا جدی گرفته است!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان والری کارپین تمرینات خود را برای دیدار دوستانه مقابل ایران آغاز کردند. این دیدار قرار است روز سوم فروردین 1402 در تهران برگزار شود. بازیکنان تیم ملی روسیه بعد از مدت‌ها کنار هم جمع شدند تا شروعی دوباره را تجربه کنند؛ آنها قرار است از این به بعد در فوتبال آسیا به کار خود ادامه دهند.

روز یکشنبه بازینان تیم‌های کراسنودار، اسپارتاک، دینامو، لوکوموتیو، سوچی و اورال خود را به اردوی تیم ملی روسیه رساندند. دنیل دنیسوف و دنیل پروتسف از اسپارتاک و ایلیا پومازون از اورال اولین بازیکنانی بودند که در اردو حضور یافتند.

1834283

کنستانتین تیوکاوین و دیمتری بارینوف یک روز بعد از گلزنی برای تیم‌های باشگاهی خود (دینامو و لوکوموتیو) به عنوان ستاره‌های شاخص تیم ملی روسیه آخرین نفراتی بودند که به اردو اضافه شدند. تیوکاوین تاکید کرد که در حال حاضر تمام تمرکز خود را روی بازی روسیه-ایران معطوف کرده است.

الکسی میرانچوک، ستاره روسی تورینو، به دلیل مصدومیت در تمرین تیم باشگاهی خود از حضور در جمع ملی پوشان کشورش بازماند. او اما تنها غایب بزرگ روسیه نخواهد بود. الکساندر گولووین و گئورگی جیکیا نیز به دلیل مصدومیت نمی توانند در اردوی فعلی روس‌ها حاضر شوند.

1834281

بازیکنان حاضر در اردو تحت آزمایشات مختلفی قرار گرفتند. آنها سپس یک نوبت تمرینی را در سالن بدنسازی پشت سر گذاشتند. آنها در حاشیه این تمرین با والری، کارپین، سرمربی خود دیدار کردند. بازیکنانی که در هفته باشگاهی اخیر بازی نکرده بودند، به جای حضور در سالن بدنسازی در زمین تمرین حضور یافته و یک ساعت به انجام کارهای تاکتیکی پرداختند.

ستاره های روستوف، زسکا و زنیت نیز امروز به تمرینات تیم ملی روسیه اضافه می شوند. بازیکنان تیم ملی روسیه همچنین تست PCR که برای ورود به ایران الزامی است را پشت سر گذاشتند.

1834284

روسیه از امروز (سه شنبه) پس از اضافه شدن چند بازیکن دیگر، با تیم کامل خود در کمپ دینامو تمرین خواهد کرد. حضور خبرنگاران در بخش ابتدایی این تمرین آزاد خواهد بود و سپس تیم ملی روسیه برای بازی با ایران راهی تهران خواهد شد.

1834280
1834279
1834282

دیدگاه‌ها