کد خبر : 1896850 | 01 فروردين 1402 ساعت 11:56 | 10.9K بازدید | 3 دیدگاه

فوتبال ساحلی ایران، به دنبال قهرمانی جدید

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران روز گذشته در تایلند و در مصاف با امارات که یکی از تیم های خوب فوتبال ساحلی آسیا به حساب می آید، با نتیجه 7 – 2 به برتری رسید.

فوتبال ساحلی ایران، به دنبال قهرمانی جدید

به گزارش "ورزش سه"، با این پیروزی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به مرحله یک چهارم نهایی بازی ها رسید و برای صعود به جام جهانی تنها نیاز به یک پیروزی دیگر دارد. شاگردان علی نادری سومین پیروزی در این بازی ها را در برابر امارات جشن گرفتند و با توجه به نمایش های خوب و متقندرانه در هر سه بازی، صعود به جام جهانی برای تیم این مربی اتفاق محتملی است. تیم ملی فوتبال ساحلی ایران پیش از حضور در این بازی‌ها در جام بین قاره ای در دبی با شکست برزیل قهرمان شد و به نظر می‌رسد در تایلند به دنبال یک جام قهرمانی دیگر است. قهرمانی در جام ملت‌های آسیا و صعود به جام جهانی.

1834325
1834326

در آخرین دوره جام جهانی فوتبال ساحلی، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ابداع یک قانون عجیب مانع از حضور ایران در این مسابقات شد و بر اساس نتایج دوره قبل در جام ملت‌ها تیم‌ها را برای حضور در جام جهانی انتخاب کرد و به این خاطر ایران حذف شد. اما با ریشه کن شدن کرونا و برگزاری بازی‌های جام ملت‌ها و انتخابی جام جهانی، ایران با هدایت علی نادری در حال نمایش بهترین بازی هاست و پیش بینی می‌شود، ایران اینبار علاوه بر صعود به جام ملت‌ها قهرمانی این مسابقات را در تایلند جشن بگیرد و این نتایج به طور حتم جایگاه فوتبال ایران را در رنکینگ فیفا بهتر خواهد کرد. به اتفاق صحنه‌هایی از بازی ایران در برابر امارات را نگاه می‌کنیم که با نتیجه 7 – 2 به سود تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به پایان رسید.

1834327
1834328

دیدگاه‌ها