کد خبر : 1896880 | 01 فروردين 1402 ساعت 14:21 | 13.4K بازدید | 20 دیدگاه

بازوبند کاپیتانی فرانسه به امباپه رسید

روزنامه اکیپ فرانسه امروز اعلام کرد کیلیان امباپه در مسابقات تیم ملی فرانسه در فیفادی‌های پیش‌رو، کاپیتان تیم ملی فرانسه خواهد بود.

بازوبند کاپیتانی فرانسه به امباپه رسید

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه در ۲۴ سالگی، کاپیتان بعدی تیم ملی فرانسه خواهد شد. دیدیه دشان روز گذشته این تیم را گرفت و پس از صرف شام در اردو، این مسئله را به افراد موردنظر اطلاع داد. او مهاجم پاری سن ژرمن را به عنوان کاپیتان انتخاب کرده است که به نوشته اکیپ، این مسئله در روزهای آینده به بحث‌هایی دامن خواهد زد؛ حداقل تا زمان بازی تیم ملی فرانسه مقابل هلند در عصر جمعه.

به نوشته اکیپ البته دشان در نشست مطبوعاتی تاکید کرده که این مسئله نکته مهم و حساسی در تیم ملی فرانسه نخواهد بود اما به هر صورت با توجه به جوانی کاپیتان جدید تیم ملی فرانسه و موقعیت‌ او در فوتبال جهان، نمی‌شود چندان هم به این مسئله به صورت خوشبینانه و صد درصدی نگاه کرد و این تصمیم ممکن است عواقبی در درون تیم داشته باشد.

1834371

با خداحافظی لوریس و واران، در نهایت یکی از دو مهاجم تیم ملی فرانسه باید به عنوان کاپیتان انتخاب می‌شد که با توجه به چهره بین‌المللی‌تر امباپه، این مسئله از هر نظر قابل توجیه است. ضمن اینکه او در فینال جام جهانی نیز نشان داد که رهبر واقعی تیم است.

1834372

دیدگاه‌ها