کد خبر : 1896909 | 01 فروردين 1402 ساعت 16:16 | 22.2K بازدید | 4 دیدگاه

بازخوانی خاطراتی از یک خرید موفق برای منچستر؛

مصاحبه فرگوسن با اورا مثل استخدام در FBI

پاتریس اورا می‌گوید که در سال 2006 پس از مصاحبه‌ای سخت با سر الکس فرگوسون، با وجود پیشنهاد لیورپول و اینترمیلان تصمیم گرفت به منچستریونایتد بپیوندد.

مصاحبه فرگوسن با اورا مثل استخدام در FBI

به گزارش "ورزش‌سه"، وقتی دو شاهد آخرین دوره طلایی منچستریونایتد با هم ملاقات می کنند، طبیعی است که گفتگوی آنها درباره سر الکس فرگوسن باشد. ریو فردیناند مدافع سابق شیاطین سرخ روز دوشنبه در کانال یوتیوب هم تیمی سابق خود، پاتریس اورا را به عنوان میهمان داشت. در گفتگوی این دو دوست قدیم پاتریس اورا مدافع چپ سابق منچستریونایتد توضیح می‌دهد که چگونه سر الکس فرگوسن، سرمربی افسانه ای منچستریونایتد او را متقاعد کرد که در ژانویه 2006 از موناکو به یونایتد بپیوندد.
پاتریس اورا گفتگوی خود در فرودگاه شارل دو گل را اینطور تعریف می‌کند :«سر الکس با ایجنت من صحبت کرد و ما در فرودگاه شارل دوگل پاریس ملاقات داشتیم. انگلیسی من خیلی خوب نبود؛ بنابراین نماینده من در حال ترجمه بود. یادم می‌آید که او (فرگوسن) سؤالاتی پرسید و من جواب دادم. "آیا مشروب می‌خوری؟" "نه" "دوست داری بیرون بری؟" 'گاهی' 'آیا حاضرید بازنده مسابقه نباشی؟' "آره" "آیا حاضری حتی نقاشی هم نکنی؟" بله."»

1834403

اورا ادامه می‌دهد:« احساس می‌کردم که این یک مصاحبه برای استخدام در FBI است. و وقتی با او دست دادم، تنها چیزی که به خودم گفتم این بود که "آماده‌ام، اگر او را ناامید کنم، این مرد مرا خواهد کشت". واقعا تاثیرگذار بود. قبل از ورود به یونایتد، ایجنتم گفت ما لیورپول، اینترمیلان و یونایتد را داریم. یادم می‌آید که ایجنت من بسیار هیجان زده بود و به من گفت: "پاتریس، این منچستریونایتد است".»
فرگوسن تأثیر زیادی روی کارنامه دفاع چپ سابق منچستریونایتد داشته است. اورا می‌گوید:« من به خاطر اریک کانتونا یونایتد را تماشا می‌کردم و این تاثیر زیادی روی من داشت، اما وقتی فرگوسن را ملاقات کردم... احساس خاصی می‌کنید. اگر برای این مرد خوب عمل کنید، پیروز خواهید شد و به چیزهایی مهمی دست خواهید یافت.»
اورا طی هفت سال و نیم در شمال انگلیس با ثبت رکوردی بسیار غنی با 15 عنوان قهرمانی از جمله پنج عنوان لیگ برتر و یک لیگ قهرمانان، بهترین صفحات دوران حرفه ای خود را نوشت. او در سال 2019 بازنشسته شد و 6 سال پس از جدایی فرگوسن منچستریونایتد را ترک کرد.

دیدگاه‌ها