کد خبر : 1896920 | 01 فروردين 1402 ساعت 18:29 | 30.6K بازدید | 17 دیدگاه

دشان پست هافبک رئال را عوض می‌کند

دیدیه دشان، مربی فرانسه، تایید کرد که فعلا از ادواردو کاماوینگا به عنوان دفاع چپ استفاده خواهد کرد.

دشان پست هافبک رئال را عوض می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، در بازی دو ماه پیش رئال مادرید مقابل اوساسونا یک تغییر در ترکیب کهکشانی ها همه را متعجب کرد: استفاده از ادواردو کاماوینگای فرانسوی در پست دفاع چپ رئال.

1796633

بعد از بازی رسانه‌های اروپایی مملو از ستایش از کاماوینگا بودند، اما اولین کسی که ایده استفاده از این جوان فرانسوی در دفاع چپ را تجربه کرد دیدیه دشان در تیم ملی فرانسه بود. دشان در دیدار خروس‌ها مقابل تونس در جام جهانی قطر از او در این پست استفاده کرد تا آنچلوتی از ایده تاکتیکی‌اش الهام بگیرد. کاماوینگا در روزهای مصدومیت فرلاند مندی، دفاع چپ رئال شد و بعضا توانست نمایش های خوبی نیز ارائه دهد ولی او در بازی های اخیر رئال به پست اصلی‌اش هافبک دفاعی برگشته و مقابل لیورپول و بارسلونا فیکس هم بازی کرد.

1796692

دشان اما همچنان قصد دارد از کاماوینگا در دفاع چپ استفاده کند. او در نشست خبری خود و در مورد پست کاماوینگا گفت: «بازی های کاماوینگا در پست دفاع چپ رئال را دیدم و معتقدم او خوب کار کرد. فکر می کنم چهار یا پنج بازی او دفاع چپ بود و من نیز قصد دارم از او در همین پست استفاده کنم. کاماوینگا بازیکنی چند پسته و با پتانسیل بسیار بالاست اما به این معنا نیست که قرار است همیشه او را در سمت چپ قرار دهم. او بسته به شرایط بازی ممکن است به خط میانی نیز برگردد. خیلی خوب می دانم که کاماوینگا یک هافبک است ولی فعلا او تنها کسی است که در سمت چپ زمین به من اطمینان خاطر بیشتری می دهد.»

لازم به ذکر است که نایب قهرمان جام جهانی 2022 در روزهای چهار و هفت فروردین از مقدماتی یورو 2024 به مصاف هلند و ایرلند خواهد رفت. 

دیدگاه‌ها