کد خبر : 1896928 | 01 فروردين 1402 ساعت 20:35 | 89.8K بازدید | 25 دیدگاه

اوبا به نوکمپ بر می‌گردد

ژاوی موافق است: ستاره ناراضی چلسی در بارسلونا

طبق ادعای موندودپورتیوو، پی‌یر امریک اوبامیانگ قصد بازگشت به بارسلونا را دارد و ژاوی نیز مشتاق است تا بار دیگر ستاره گابنی را در اختیار داشته باشد.

ژاوی موافق است: ستاره ناراضی چلسی در بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم چلسی، همچنان از تصمیم این باشگاه برای کنار گذاشتنش از فهرست اروپایی بسیار شوکه است. باشگاه چلسی چندی پیش تایید کرد که خریدهای جدیدش شامل انزو فرناندز، میخایلو مودریک و ژوائو فلیکس به فهرست این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا اضافه شده‌اند. آنها برای ثبت این سه بازیکن در فهرست اروپایی نیاز داشتند که یک بازیکن را کنار بگذارند و آن بازیکن با تصمیم مدیران و کادر فنی این باشگاه، اوبامیانگ بود که نامش از فهرست آبی‌های لندن برای لیگ قهرمانان خط خورد.

1798039

اوبامیانگ در فصل جاری 18 بازی برای چلسی انجام داده، سه گل زده(یک گل در لیگ برتر) و یک پاس گل نیز داده است. او در برنامه‌های گراهام پاتر جایی ندارد و از حالا می‌توان با اطمینان در مورد جدایی او در پایان فصل صحبت کرد.

اوبامیانگ که نیم فصل دوم فصل قبل را در بارسا حضور داشت و خوب هم کار کرد، به دلیل مشکلات مالی بارسا و نیاز این باشگاه به خرید مدافع، در نهایت به چلسی واگذار شد ولی اوبا تمایل زیادی به بازگشت دارد و بارسلونا نیز مشتاق بازگرداندن او است.

1738177

طبق ادعای موندودپورتیوو، ژاوی که با جدایی اوبامیانگ مخالف بود ولی به دلیل شرایط موجود مجبور به موافقت با درخواست باشگاه شد، روی بازگشت ستاره گابنی نظر کاملا مثبتی دارد و او می‌تواند یکی از خریدهای ارزان‌قیمت تابستانی بارسا باشد.

یکشنبه شب حضور اوبامیانگ در رختکن بارسا پس از پیروزی در ال‌کلاسیکو نیز خبرساز شد. در انگلیس از او انتقادات زیادی شده ولی در بارسلونا بسیار از این حرکت استقبال کرده‌اند. قرارداد اوبامیانگ با چلسی تا 30 ژوئن 2024 اعتبار دارد.

دیدگاه‌ها