کد خبر : 1896939 | 01 فروردين 1402 ساعت 21:28 | 120.1K بازدید | 13 دیدگاه

پاسخ کنایه آمیز به سوال در مورد زیوبا؛

داداش آزمون فعلا به تیم ملی دعوت نمی‌شود

آرتم زیوبا همچنان دور از تیم‌ملی روسیه است و تا زمان پایان تحریم‌های ورزشی این کشور به میدان نخواهد رفت.

داداش آزمون فعلا به تیم ملی دعوت نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی روسیه در حالی به استقبال دیدار دوستانه خود با ایران در روز پنجم فروردین می‌گذارد که آرتم زیوبا ستاره خط حمله این تیم در فهرست گارپین، سرمربی این تیم قرار ندارد.

ماجرای عدم دعوت از این ستاره به بعد از حمله نظامی روسیه به اوکراین برمی‌گردد و زمانی که زیوبا از حضور در تیم ملی کشورش انصراف داد و حالا گارپین نیز اعلام کرده تا زمان پایان جنگ و تحریم‌های ورزشی، مهاجم تیم لوکوموتیو مسکو تمایلی به حضور در تیم ملی ندارد.

گارپین در پاسخ به سوالی پیرامون زمان بازگشت زیوبا به تیم ملی عنوان کرد: اگر ما [به مسابقات بین‌المللی] برگردیم، هر بازیکنی شانس [به تیم ملی راهیابی] دارد.

1834456

زیوبا 34 سال سن دارد و آخرین بار برای تیم ملی روسیه در مسابقات رسمی اروپا در تابستان 2021 بازی کرد. این مهاجم در مجموع 55 بازی برای تیم ملی انجام داد و 30 گل به ثمر رساند. او در فهرست برترین گلزنان تاریخ تیم ملی روسیه در کنار الکساندر کرژاکوف است. وی که از فوریه برای لوکوموتیو بازی می‌کند، پنج بازی انجام داد، چهار گل به ثمر رساند و یک پاس گل نیز ثبت کرد.

آرتم زیوبا که در زمان بازی برای زنیت زوج خط حمله سردار آزمون و دوست صمیمی مهاجم ایرانی بود، باتوجه به داشتن اقوام و خویشاوندان زیاد در اوکراین، بعد از جنگ نظامی تصمیم به انصراف از حضور در تیم روسیه گرفت. این در حالی بود که بسیاری انتظار واکنش از سوی او در اینستاگرام را داشتند اما زیوبا ترجیح داد در این باره سکوت و به انصراف از تیم ملی اکتفا کند.

دیدگاه‌ها