کد خبر : 1896950 | 02 فروردين 1402 ساعت 01:12 | 18.8K بازدید | 6 دیدگاه

دروازه‌بان چلسی: دوران پیچیده‌ای را پشت سر گذاشتم

کپا آریسابالاگا پس از یک دوره غیبت طولانی، به اردوی تیم ملی اسپانیا بازگشته است.

دروازه‌بان چلسی: دوران پیچیده‌ای را پشت سر گذاشتم

به گزارش ورزش سه، کپا آریسابالاگا به مدت دو سال و نیم در تیم ملی اسپانیا غایب بود و در ترکیب چلسی هم به صورت مستمر بازی نکرد اما حالا با مصدومیت اونای سیمون، فرصتی عالی در اختیار او قرار گرفته است.

آریسابالاگا در این باره گفت: دوران پیچیده‌ای را پشت سر گذاشتم. زندگی همین است؛ لحظه‌های خوب و بد. من عادت نداشتم بازی نکنم و باید شرایطی را پشت سر می‌گذاشتم که دقایق کمتری بازی می‌کردم.

وی افزود: باید به گونه‌ای دیگر با شرایط روبرو می‌شدم، زیرا بازی کردن چیزی شبیه نیمکت نشینی نیست. اولین قدم برای پذیرش شرایط، تلاش روزانه برای بازگشت بود و وقتی فرصت‌هایی به دست آوردم مطمئن شدم که سرمایه‌گذاری درستی کرده‌ام.

1834472

آریسابالاگا اظهار داشت: من ترجیح دادم از این فرصت برای بهبود اوضاع و تجزیه و تحلیل خودم استفاده کنم. زمان به شما این امکان را می‌دهد که زمان بیشتری را به خود اختصاص دهید.

این بازیکن ادامه داد: من هر مسابقه را به عنوان یک فرصت عالی در نظر گرفتم و سعی کردم اشتباهات را از بین ببرم و تمام جزئیات را تصحیح کنم تا دروازه‌بان بهتری شوم. حالا مربی به من اعتماد دارد و سعی می‌کنم روزها را به خوبی سپری کنم.

کپا پس از اینکه موفق شد جای ثابتی را در ترکیب چلسی به دست آورد، در میان بازیکنانی قرار گرفت که لوئیس دلافوئنته در اولین اردوی خود با تیم ملی اسپانیا، آنها را فرا خوانده است. این در شرایطی است که این دروازه‌بان از بازی دوستانه برابر پرتغال در 7 اکتبر 2020 در ترکیب تیم ملی اسپانیا بازی نکرده است.

وی در خصوص حضورش در تیم ملی اسپانیا اظهار داشت: خودم را آماده می‌بینم و دوست دارم بازی کنم، اما تصمیم با سرمربی است؛ او باید تصمیم‌گیری کند و من باید آماده شوم. اگر فرصت پیدا کنم از آن استفاده خواهم کرد.

دیدگاه‌ها