کد خبر : 1896955 | 02 فروردين 1402 ساعت 01:39 | 32.3K بازدید | 8 دیدگاه

تاکید دوباره استقلال: پول پین را دادیم

باشگاه استقلال تاکید کرد مطالبات مربی ایتالیایی اسبق خود را پرداخت کرده است.

تاکید دوباره استقلال: پول پین را دادیم

به گزارش "ورزش سه"، حدود دو ماه قبل بود که گفته شد علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال با سفر به دبی و نشست با گابریل پین، مطالبات این مربی سابق آبی‌ها را پرداخت کرده و به توافق نهایی با او دست یافته که دستیار فرهاد مجیدی نیز با اعلام وصول پول خود به فیفا، از پیگیری شکایتش صرف نظر کرده است.

اما در روزهای گذشته دوباره بحث عدم پرداخت مطالبات گابریل پین در برخی رسانه‌ها مطرح و شایعه شد که شاید باشگاه استقلال بخاطر بی‌توجهی به مطالبات مربی ایتالیایی سابق خود ممکن است با برخورد جدی از سوی کمیته انضباطی فیفا مواجه شود.

حالا باشگاه استقلال نیز به شایعه عجیب پیش آمده نسبت به عدم پرداخت مطالبات گابریل پین واکنش نشان داده و این مسئله را رد کرده است.

در اطلاعیه باشگاه استقلال پیرامون این موضوع آمده است: «برخلاف شایعات مطرح شده، باشگاه استقلال مطالبات گابریل پین، مربی پیشین خود را پرداخت کرده و تسویه حساب با این مربی به اطلاع فیفا هم رسیده و توسط فدراسیون بین المللی فوتبال نیز تایید شده است.»

با وجود این اطلاعیه کوتاه، اما باشگاه استقلال در خبر دیگری اعلام کرد هنوز مطالبات استراماچونی پرداخت نشده و در صورتی که تا دهم فروردین‌ماه بدهی سرمربی ایتالیایی اسبق خود را پرداخت کنند، با بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی مواجه می‌شوند.

نویسنده: فرامرز باقری

دیدگاه‌ها