کد خبر : 1896859 | 01 فروردين 1402 ساعت 12:37 | 33.8K بازدید | 4 دیدگاه

زنگ خطر برای استقلال، پول استراماچونی مانده است!

با اینکه استقلال هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی مدعی قهرمانی است، شرایط مالی این تیم اصلا خوب نیست.

زنگ خطر برای استقلال، پول استراماچونی مانده است!

به گزارش "ورزش سه"، در پی تداوم مشکلات مالی در استقلال ریکاردو ساپینتو سرانجام سکوت را شکست و در پایان بازی با فولاد به مشکلات مالی تیمش اشاره کرد. بعد از این بازی برخی از بازیکنان استقلال با انتشار استوری صحه روی حرف‌های ریکاردو ساپینتو گذاشتند که در نهایت باشگاه استقلال با علم به اینکه بازیکنان استقلال تاثیر از عارف غلامی گرفته اند، این بازیکن را جریمه کرد و این حکم موجب دفاع همه جانبه سرمربی و بازیکنان استقلال از عارف غلامی شد!

باشگاه استقلال که در تلاش برای پرداخت بدهی استراماچونی است، به نظر در چنین روزهایی انتظار خویشتن داری از بازیکنان دارد اما ریکاردو ساپینتو در پایان بازی با فولاد گفت: «این‌روزها همه نگاه‌ها متوجه پرداخت بدهی استراماچونی است اما هم من و هم بازیکنان حق داریم، به تعهدات باشگاه حساس باشیم و انتظار پرداخت مطالبات از سوی باشگاه را داشته باشیم.» جالب اینجاست بر اساس خبرهای رسیده باشگاه استقلال هنوز موفق به پرداخت بدهی استراماچونی هم نشده است! زنگ خطر برای این تیم به صدا در آمده است و با توجه به اینکه در تعطیلات نوروز به سر می‌بریم، به نظر می‌رسد، پرداخت بدهی استراماچونی به دراز کشیده شود و اگر در موعد مقرر این بدهی پرداخت نشود، کمترین اتفاق ممکن برای تیم آبی حذف مجوزحرفه ای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا است و یک بار دیگر آبی‌ها فرصت حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از دست می‌دهند!

1830106

بازیکان استقلال انتظار داشتند با توجه به نتایج خوب در لیگ برتر و جام حذفی پیش از عید پاداش‌های معوقه و هم چنین درصدی از قرارداد خود را دریافت کنند اما آنها دست خالی به خانه‌های خود رفتند و جالب تر اینکه باشگاه از آنها به خاطر اعتراض به مسایل مالی در فضای مالی ناراحت هم شده است! این ممکن است در ادامه مسیر چالش‌های جدیدی را در تیم آبی به وجود بیاورد که به طور حتم این حاشیه‌ها برای تیمی که به دنبال تکرار قهرمانی در لیگ برتر است و در جام حذفی هم با قرعه خوبی روبرو شده، دردسر آفرین است.

دیدگاه‌ها