کد خبر : 1896967 | 02 فروردين 1402 ساعت 09:00 | 55.3K بازدید | 18 دیدگاه

روزبه حق دارد این‌طور بخندد (عکس)

هافبک ملی‌پوش استقلال آماده انجام بازی مقابل روسیه و کنیا است.

روزبه حق دارد این‌طور بخندد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، عملکردش در سال قهرمانی استقلال که تبدیل به آچار فرانسه فرهاد مجیدی شده بود و در خط دفاعی و میانه به کار گرفته می‌شد، آن‌طور که باید و شاید به چشم نیامد و همین اتفاق هم روزبه را از تیم ملی دور کرد، اما شروع فصل جدید و اعتماد ویژه ریکاردو ساپینتو به شماره ۴ تیمش کاری کرد تا او جام جهانی ۲۰۲۲ و احتمالا جام ملت‌ها ر ا نیز تجربه کند.

عملکرد روزبه چشمی در فصل جدید که به‌عنوان هافبک دفاعی برای استقلال بازی کرده، آن‌قدر چشم‌گیر و موثر بوده که ساپینتو از او به‌عنوان مهره کلیدی برای آبی‌ها یاد می‌کند و کارلوس کی‌روش نیز از این بازیکن بهره برد که او هم توانست با گل تماشایی مقابل ولز جواب اعتماد مرد پرتغالی را بدهد.

روزبه که پس از جام جهانی روند فوق‌العاده‌تری پیش گرفته و توانسته در کنار بازی‌های موثر برای استقلال که هم خط دفاعی تیمش را پوشش می‌دهد و هم در حملات حضور به موقع و تاثیرگذاری دارد، طی سه ماه اخیر دو گل مهم نیز برابر پرسپولیس و ملوان انزلی به ثمر رسانده تا روند خوب خود و تیمش را حفظ کند.

چشمی که جزو دعوت شده‌ها به اردوی جدید تیم ملی است، در تمرین دیروز با روحیه بالایی زیر نظر قلعه‌نویی کار کرد و امیدوار است دوباره برای ایران به میدان برود و نشان دهد تا چه اندازه آماده و سرحال است و می‌تواند تاثیرگذار ظاهر شود.

1834497

عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها