کد خبر : 1896973 | 02 فروردين 1402 ساعت 10:04 | 73.8K بازدید | 73 دیدگاه

ژوزه مورینیو در راه برنابئو:

یک احتمال جذاب در مورد نیمکت رئال مادرید

احتمال دارد فصل بعد ژوزه مورینیو دوباره هدایت رئال مادرید را به عهده گیرد.

یک احتمال جذاب در مورد نیمکت رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، نتایج رئال مادرید در فصل جاری چندان مورد نظر مدیران این باشگاه نبوده و برخی اخبار حاکی از احتمال تغییرات روی نیمکت این تیم برای فصل آینده است. شکست در ال کلاسیکو برابر بارسلونا، احتمال قهرمانی رئال مادرید در لالیگا را به حداقل رسانده و در کوپا دل ری نیز این تیم کار دشواری برای جبران شکست خانگی رفت برابر بارسلونا دارد. همچنین در لیگ قهرمانان نیز قرعه دشواری پیش روی رئال مادرید است و آن‌ها برای رسیدن به فینال کار بسیار سختی دارند. برخی شایعات موید آن است که کارلو آنچلوتی در پایان فصل شغل خود را از دست خواهد داد و ممکن است ژوزه مورینیو جانشین این سرمربی ایتالیایی شود.

بر اساس ادعای نشریه موندو دپورتیوو، فلورنتینو پرز در حال حاضر در حال تهیه لیست بلندبالایی از نامزدهای احتمالی برای جانشینی کارلو آنچلوتی است. ژوزه مورینیو، سرمربی فعلی رم نیز در بین گزینه‌های محبوب پرز قرار دارد و ممکن است فصل بعد شاهد حضور او روی نیمکت رئال مادرید باشیم. از دیگر نام‌های حاضر در لیست رئال مادرید می‌توان به توماس توخل، مائوریسیو پوچتینو، ژابی آلونسو، زین‌الدین زیدان و الیور گلاسنر اشاره کرد.

ژوزه مورینیو حدود یک دهه قبل روزهای خوبی را روی نیمکت رئال مادرید سپری کرد و برخی او را معمار تیمی می‌دانند که در سال‌های بعد افتخارات زیادی را از آن خود کرد. ژوزه مورینیو روی نیمکت رم نتایج موفقی گرفته و به نظر فصل بعد شاهد حضور او در رختکن تیمی بزرگ‌تر خواهیم بود.

دیدگاه‌ها