کد خبر : 1896974 | 02 فروردين 1402 ساعت 09:55 | 9.9K بازدید | 3 دیدگاه

سبایوس: برخورد من و گاوی در زمین بود و مشکلی نداریم

دنی سبایوس، هافبک رئال مادرید، در گفت‌وگو با مارکا درباره مسائل بسیاری از جمله برخورد با گاوی و رابطه خوبش با وینیسیوس جونیور صحبت کرد.

سبایوس: برخورد من و گاوی در زمین بود و مشکلی نداریم

به گزارش "ورزش سه"، سبایوس حالا جایگاه خاصی در تفکرات کادر فنی جدید تیم ملی اسپانیا دارد و درخشش او در رئال مادرید هم باعث شده که توجه آن‌ها را جلب کند. 

او امیدوار است که بتواند در آینده روزهای بهتری را در ترکیب تیم ملی کشورش تجربه کند و خاطره تلخ از دست دادن یک جام جهانی و یک یورو را به دست فراموشی سپرد. 

این بازیکن که در حال حاضر در اردوی تیم ملی اسپانیا حضور دارد در گفت‌وگو با مارکا اظهار داشت: «زمان زیادی از آخرین حضورم در اردوی تیم ملی گذشته است. تقریبا سه سال سپری شده است. باعث تاسف است که یک یورو و یک جام جهانی را از دست دادم اما حالا عصر جدیدی شروع شده است. از این که در اولین فهرست لوئیس دلا فوئنته حضور دارم بسیار خوشحال هستم.»

او درباره غیبت ارلینگ هالند در بازی پیش‎‌رو برابر نروژ گفت: «در حال خوردن صبحانه بودیم که متوجه شدیم او از اردوی تیم ملی کشورش خارج شده است. او بازیکن بسیار مهمی برای تیمش است. من دوست داشتم جلوی هالند بازی کنم، 90 درصد تیم هم همین‌طور. بقیه 10 درصد تیم دوست نداشتند که مدافعان میانی بودند (با خنده). او بازیکنی است که تماشا کردنش لذت‌بخش است و هیچکس در دنیا شبیه او نیست. در آینده نزدیک ممکن است در نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر او بازی کنم. انتخابم در حال حاضر منچسترسیتی است اما باید دید شرایط چطور پیش خواهد رفت.»

1834483

این هافبک رئال مادرید در پاسخ به سوالی درباره تنش ایجاد شده بین او و گاوی در ال‌کلاسیکو ادامه داد: «سرمربی می‌دانست که ما با هم مشکل داریم. او به ما گفت که باید حرف بزنیم و این کار را کردیم. ما در دو شهری بزرگ شدیم که فاصله بسیار کمی از هم دارد. توانستیم مشکل‌مان را حل کنیم. هر اتفاقی در زمین رخ می‌دهد، همان‌جا می‌ماند. ما باید در مسیری مشابه حرکت کنیم. اگر شرایط و جو خوب نباشد، من برای او و او هم برای من تلاش نخواهیم کرد.»

سبایوس درباره آینده‌اش اضافه کرد: «من در طول فصل با رئال مادرید درباره تمدید قرارداد صحبت نکردم. دو ماه بسیار جذاب را در پیش داریم. الان زمان لذت بردن است. فکر می‌کنم که فکر کردن به تمدید قرارداد در حال حاضر اشتباه است.»

او همچنین درباره تصمیم شخصی‌اش برای آینده گفت: «باشگاه و هم‌تیمی‌هایم می‌دانند که رویای من این است که به حضور در رئال مادرید ادامه دهم اما تنها در صورتی به دنبال تمدید قرارداد هستم که شایسته آن باشم. این که بتوانم از تمدید قرارداد راضی باشم و فرصت بازی پیدا کنم، نه اتفاقی که چند سال قبل رخ داده است. اگر این‌طور نباشد، تشکر می‌کنم و به راهم ادامه می‌دهم.» 

1749858

این بازیکن درباره شخصیت وینیسیوس جونیور هم توضیحاتی داد: «شاید از بیرون این‌طور به نظر بیاید که او بازیکنی پر شر و شور است و هیاهو روی نظرات‌شان تاثیر بگذارد اما همه در تیم عاشق او هستند. وینی اعتماد کادر فنی را دارد. بازیکن بسیار باهوشی است. او در چند هفته شرایط سختی را سپری کرده و هرجا رفته با مشکلاتی مواجه شده است. این بازیکن باید خودش را رها کند، فقط به بازی کردن فکر کند و بقیه اتفاقات را به دست فراموشی بسپرد.»

سبایوس همچنان با اشاره به پرونده رسوایی پرداخت پول از سوی بارسلونا به نگریرا اظهار داشت: «ما در رئال مادرید در این باره صحبت نمی‌کنیم. من فکر می‌کنم این مشکل بارسلوناست و باید آن را حل کند. امیدوارم همه چیز زودتر حل شود و این روند برای فوتبال اسپانیا به پایان برسد.» 

دیدگاه‌ها