کد خبر : 1896984 | 02 فروردين 1402 ساعت 12:04 | 29.6K بازدید | 11 دیدگاه

آن‌ها آمادگی بالایی دارند

بالاک شیفته لورکوزن نسخه ژابی آلونسو

میشائیل بالاک، ستاره سابق لورکوزن، تمجید ویژه‌ای از تیم تحت هدایت ژاوی آلونسو انجام داده است.

بالاک شیفته لورکوزن نسخه ژابی آلونسو

به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن در هفت بازی قبلی خود شکست نخورده و در شش مورد آن‌ها هم به پیروزی رسیده است. ژابی آلونسو در هفدهمین بازی به عنوان سرمربی لورکوزن موفق شد تیم سابق خود یعنی بایرن مونیخ را شکست دهد.

سرمربی اسپانیایی در مدت زمان حضور خود روی نیمکت لورکوزن 32 امتیاز کسب کرده و از این حیث در رده چهارم قرار دارد. فقط تیم‌های دورتموند (38 امتیاز)، بایرن (37 امتیاز) و لایپزیش (34 امتیاز) طی این مدت امتیازات بیشتری نسبت به لورکوزن کسب کرده‌اند. لورکوزن با معدل 1.88 امتیاز به همراه ژابی آلونسو به رتبه هشتم جدول صعود کرد.

نکته جالب دیگر آمادگی جسمانی بالای بازیکنان بایرلورکوزن است که در مقابل بایرن مونیخ 121 کیلومتر دوندگی داشتند، آن هم فقط 48 ساعت پس از بازی لیگ اروپا مقابل فرانس واروش در لیگ اروپا.

1805230

میشائیل بالاک که سابقه بازی در لورکوزن را هم در کارنامه دارد درباره عملکرد این تیم می‌گوید: "شما می‌توانید ببینید که بچه‌ها آمادگی جسمانی بالایی دارند و می‌توانند هر سه روز یک بار بازی کنند. این نشان دهنده کنترل بار تمرینی است. آن‌ها خوب و فشرده دفاع می‌کردند و پرس از بالا را به خوبی انجام می‌دادند. آن‌ها تمام خصوصیات فوتبال مدرن را به نمایش گذاشتند. شما باید در بهترین فرم بدنی باشید تا بتوانید همه این کارها را انجام دهید. لورکوزن همچنین بازیکنان باهوشی مثل فلوریان ویرتز دارد که در لحظه توپ‌های حساسی را ارسال می‌کند."

دیدگاه‌ها