کد خبر : 1896985 | 02 فروردين 1402 ساعت 11:50 | 35.9K بازدید | 7 دیدگاه

جدایی یار نزدیک رونالدو از تیم ملی پرتغال

ریکی رژوفی، مشاور کریستیانو رونالدو، دیگر جایگاهی در تیم ملی پرتغال نخواهد داشت.

جدایی یار نزدیک رونالدو از تیم ملی پرتغال

به گزارش "ورزش سه"، پرتغال آماده است تا دوران جدیدی را تحت هدایت روبرتو مارتینز آغاز کند و تغییرات بسیاری در این تیم ایجاد شده است. 

رژوفی یکی از کسانی است که دیگر قرار نیست به حضورش در کنار این تیم ادامه دهد. او در طول 20 سال گذشته با پرتغال کار کرده و حتی نقش مهمی هم در انتقال رونالدو به النصر عربستان داشته است. 

بسیاری مدعی شده‌اند که تصمیم قطع همکاری او با تیم ملی پرتغال مربوط به شایعاتی است که درباره احتمال تغییر کاپیتان این تیم به گوش می‌رسد چون مارتینز هنوز هیچ صحبتی در این باره نداشته است. 

1834509

رژوفی در صفحه اینستاگرامش در این‌باره نوشت: «خدمت به کشورم به عنوان عضوی از تیم ملی در نزدیک به دو دهه برای من باعث غرور و افتخار بود. من لحظاتی فراموش نشدنی را در این تیم سپری کردم و دوستانی پیدا کردم که قرار است تا آخر عمر در کنارم باشند. 

تماشای قهرمانی تیم ملی در دور رقابت‌ها مهم و همچنین تماشای تلاش و پیشرفت رونالدو و تبدیل شدنش به بهترین بازیکن دنیا واقعا احساس خوبی داشت. از همه بازیکنان، مربیان، اعضای کادر فنی برای همه چیز تشکر می‌کنم. دوران جدیدی آغاز شده است اما اشتیاق دیدن تیم ملی کشورمان همیشه برای من مثل سابق است!»

مارتینز پیش از دعوت از رونالدو به اولین اردوی تیم ملی پرتغال تحت هدایت خودش مدعی شده بود که او هنوز بازیکنی کلیدی برای این تیم خواهد بود. 

دیدگاه‌ها