کد خبر : 1896988 | 02 فروردين 1402 ساعت 12:34 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

اخراج خبرنگار اسکای از ورزشگاه به یک دلیل عجیب

یکی از خبرنگاران اسکای اسپورتس رقم زننده یک اتفاق عجیب شده که اخراج او از ورزشگاه را به همراه داشته است.

اخراج خبرنگار اسکای از ورزشگاه به یک دلیل عجیب

به گزارش "ورزش سه"، یک خبرنگار انگلیسی شبکه تلویزیونی اسکای از ورزشگاه اخراج شد؛ این گزارشی است که سان منتشر کرده و مدعی شده که این خبرنگار که نامش هم ذکر نشده ساعتی قبل از بازی به همراه نامزدش از حد خود فراتر رفته‌اند و وارد زمین و رختکن تیم‌ها شده‌اند.

یکی از مأموران امنیتی جلوی این زوج را می‌گیرد و سریعا آن‌ها را از ورزشگاه بیرون می‌کند. ممکن است اوضاع برای این خبرنگار بدتر هم بشود زیرا همان‌طور که سان گزارش داده ممکن است او با محرومیت سنگین‌تری مواجه شود.

قوانینی برای خبرنگاران وجود دارد که می‌توانند تا حدی به زمین نزدیک شوند اما این که بخواهند خود را به نیمکت یا رختکن برسانند (به خصوص قبل از بازی) کاملا غیر مجاز است.

اتفاقاً پرونده فعلی اولین موردی نیست که باشگاه‌های انگلیسی را با رسانه‌ها درگیر کرده است. در سال 2004 سر الکس فرگوسن، سرمربی افسانه‌ای منچستریونایتد بی‌بی‌سی را از حضور در کنفرانس‌های مطبوعاتی خود در اولدترافورد به مدت ۷ هفت سال محروم کرد؛ دلیل آن هم این بود که بی‌بی‌سی مستندی را درباره فرگوسن و پسرش فیلم‌برداری کرده و بدون اجازه او پخش کرده بودند. فرگوسن همچنین در سال 2011 دوربین‌های اسکای اسپورتس را از حضور در کنفرانس‌های مطبوعاتی خود محروم کرده بود زیرا آن‌ها بارها اسطوره یونایتد یعنی رایان گیگز را مورد حمله قرار داده بودند.

دیدگاه‌ها