کد خبر : 1896999 | 02 فروردين 1402 ساعت 13:26 | 6.1K بازدید | 2 دیدگاه

تاج حرف نمی‌زند، اشاره می‌کند!

سال سخت پیش روی فدراسیون و رئیس

در سال ۱۴۰۲، روزهای سختی پیش روی مهدی تاج خواهد بود و او باید با مدیریتش تیم‌های مختلف را به سمت موفقیت هدایت کند.

سال سخت پیش روی فدراسیون و رئیس

به گزارش “ورزش سه” مهدی تاج در اولین روز از سال ۱۴۰۲ در تمرینات تیم ملی شرکت کرد و با حضور در کنار امیر قلعه‌نویی، حمایت قاطعانه‌ای از سرمربی ایران پیش چشم ستاره‌های تازه وارد شده به اردو مثل مهدی طارمی، احسان حاج‌صفی، علیرضا جهانبخش و … داشت.

رئیس فدراسیون اما در حاشیه تمرین روز گذشته ترجیح داد مصاحبه‌ای با خبرنگاران انجام ندهد و تنها ارتباط زنده‌ای با صدا و سیما برقرار کرد. با این حال عکاسان حاضر در کمپ تیم‌های ملی، ژست‌های جالبی از تاج به یادگار ثبت کردند. او از راه دور با بالا بردن دست خود، سلامی به خبرنگارانی که در فاصله ۲۰ متری با نیمکت فاصله داشتند، داد و در ادامه به درخواست آن‌ها برای مصاحبه، با نشان دادن مچ دست چپ (کنایه از اینکه تایمی وجود ندارد) پاسخ داد.

بدون شک سال ۱۴۰۲، برای مهدی تاج و فدراسیون فوتبال بسیار سخت و دشوار خواهد بود. مهم‌ترین مسابقاتی که آن‌ها پیش رو دارند، جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ است و شاگردان امیر قلعه‌نویی باید برای کسب عنوان قهرمانی مقابل مدعیان شرق و غرب آسیا قرار گیرند.

دومین چالش در این سال، حضور تیم امید در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک است. تیمی که هنوز سرمربی ندارد و این موضوع به چالشی برای مدیران فدراسیون تبدیل شده است.

در کنار این موارد تیم نوجوانان ایران نیز با هدایت حسین عبدی باید در جام ملت‌های نوجوانان آسیا شرکت کند و به دنبال کسب سهمیه جام جهانی و قهرمانی در قاره کهن باشد.

همچنین باید به تقویم فشرده تیم ملی فوتسال، فوتبال ساحلی و هم‌چنین تیم بانوان ایران هم اشاره کرد و این‌گونه به سختی کار رئیس فدراسیون در سال جدید پی برد. سالی که می‌تواند شمشیر دو لبه‌ای برای تاج و هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال باشد.

1834529
1834530

عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها