کد خبر : 1897008 | 02 فروردين 1402 ساعت 14:10 | 14.3K بازدید | 19 دیدگاه

حاج‌صفی و تمدید کاپیتانی در 33 سالگی

احسان حاج صفی همچنان به عنوان کاپیتان تیم ملی ایران به کار خود ادامه می‌دهد.

حاج‌صفی و تمدید کاپیتانی در 33 سالگی

به گزارش "ورزش سه"، چپ پای 33 ساله فوتبال ایران یکی از نفرات باتجربه تیم ملی به شمار می‌رود که امیر قلعه‌نویی نیز با دعوت از او بازوبند کاپیتانی تیمش را به او سپرده است.

حاج صفی که اولین بازی‌های ملی خود را بعد از ترک نیمکت ایران توسط امیر قلعه‌نویی تجربه کرد، در سپاهان و تراکتور سابقه کار کردن با این مربی باسابقه را دارد و حالا با 124 بازی ملی به عنوان باتجربه‌ترین بازیکن ایران باز هم در اردو حضور دارد و حداقل تا جام ملت‌های آسیا کار خود را ادامه می‌دهد.

این بازیکن 33 ساله با سه دوره سابقه بازی در جام جهانی، بی‌شک یکی از نفراتی است که قلعه‌نویی روی او حساب ویژه‌ای باز کرده و در اردوی جاری نیز نقش مهمی را ایفا می‌کند. حاج صفی روز گذشته به عنوان کاپیتان تیم ملی در جلسه با مهدی تاج به نمایندگی از بازیکنان دقایقی به صحبت پرداخت.

1834547

تیم ایران البته ستاره‌های زیادی را در اختیار دارد که هرکدام می‌توانند بازوبند را به دست ببندند. نفراتی مثل علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی، سردار آزمون و ... که سوابق زیادی دارند. بی‌شک حضور باتجربه‌هایی مثل حاج صفی و سایر نفرات می‌تواند به موفقیت تیم ایران در تورنمنت‌های آینده کمک کند. خصوصا جام ملت‌های آسیا که بسیاری از اهالی فوتبال امیدوار به کسب افتخاری جدید با یک مربی ایران در آن هستند.

دیدگاه‌ها