کد خبر : 1897013 | 02 فروردين 1402 ساعت 14:33 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

ملی‌پوش سابق روسیه: پیروزی برابر ایران مهم است

بازیکن سابق تیم ملی روسیه و زنیت سن پترزبورگ می‌گوید که آن‌ها باید در دیدار با ایران، کسب نتیجه را در اولویت قرار دهند.

ملی‌پوش سابق روسیه: پیروزی برابر ایران مهم است

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی روسیه در شرایطی وارد تهران شده تا در یک بازی تدارکاتی به مصاف ایران برود که این تیم در فهرست خود چند بازیکن غایب دارد. با این حال، آن‌ها روی نتیجه این مسابقه حساب ویژه‌ای باز کرده و در پی کسب پیروزی هستند.

الکسی ایگونین بازیکن سابق زنیت سن پترزبورگ می‌گوید که نتیجه دیدار برابر ایران، باید در اولویت بازی دوستانه برای تیم روسیه باشد. او گفت که وقت آن است که تیم روسیه در یک مسابقه رسمی برنده شود.

او اظهار داشت: زمان برد تیم روسیه فرا رسیده است. علاوه بر این، ما یک بازی در سن پترزبورگ داریم. مربی مشکلاتش را در تیم ملی حل می‌کند، اما گاهی باید بازی را برای نتیجه در اولویت قرار داد. اکنون زمان این موضوع است. این در مورد وضعیت رقبا نیست، اما شما باید برنده شوید، چرا که نه.

1834553

او درباره اینکه از میان سافونوف و سلیخوف، گلرهای روس، بهتر است کدام یک در بازی با ایران به میدان بروند نیز گفت: اگر کسب نتیجه در این بازی اولویت دارد، مهم این است که دروازه‌بان از نظر روانی آماده باشد. مسائل هیجانی و مسئولیت‌پذیری اغلب مانع این موضوع می‌شود. سن و تعداد بازی‌های انجام شده نیز باید در نظر گرفته شود.

دیدگاه‌ها