کد خبر : 1897014 | 02 فروردين 1402 ساعت 14:42 | 26.3K بازدید | 26 دیدگاه

تشکر قهرمان المپیک از تن‌هاخ: یونایتد را نجات دادی!

اوسین بولت، دونده جامائیکایی، از اریک تن‌هاخ به خاطر برگرداندن منچستریونایتد به روزهای خوب تشکر کرد.

تشکر قهرمان المپیک از تن‌هاخ: یونایتد را نجات دادی!

به گزارش "ورزش سه"، بولت یکی از طرفداران قدیمی یونایتد است و برای تماشای بازی این تیم برابر فولام در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی که با پیروزی 1-3 شیاطین سرخ به پایان رسید به اولدترافورد رفته بود. 

او پس از پایان این بازی توانست دیداری با تن‌هاخ داشته باشد و آن‌ها مکالمه خوبی و دلگرم کننده‌ای درباره برنامه یونایتد برای خرید بازیکنان جدید داشتند و او از این مربی هلندی به خاطر نتایج خوب تیمش تشکر کرد. 

این دونده که هشت مدال طلای المپیک را در کارنامه دارد درباره این دیدار به آژانس خبری PA گفت: «من در واقع از او پرسیدم که قرار است در پنجره نقل و انتقالات تابستانی چه کار کنیم و او هم از من پرسید که آیا هیچ ایده و نظری درباره بازیکنانی که باید خریداری شوند دارم یا خیر. این مکالمه ساده اما جالبی بود.»

1834559

بولت با اشاره به اهمیت کار تن‌هاخ در یونایتد اظهار داشت: «اما اولین حرفی که به او زدم تشکر بود. او پرسید که برای چه چیزی تشکر می‌‎کنم؟ من به او گفتم که به خاطر این که یونایتد را نجات داد و به روزهای خوب گذشته برگرداند. تماشای یونایتد احساس خوبی دارد. این تیم در کنار هم است. آن‌ها با هم کار می‌کردند و می‌توان دید که برای هدفی مشترک تلاش می‌کنند. من از پیشرفت او در این تیم بسیار راضی هستم و معتقدم که می‌تواند کارهای بسیار بیشتری انجام دهد. ما جام‌های بیشتری در آینده کسب خواهیم کرد و من به همین دلیل بسیار هیجان‌زده هستم.»

دیدگاه‌ها