کد خبر : 1898429 | 11 فروردين 1402 ساعت 21:25 | 23.2K بازدید | 9 دیدگاه

تن‌هاخ: هری پاتر نیستم که رشفورد را با حرف عوض کنم!

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار تیمش با نیوکسل می‌گوید درخشش استثنایی مارکوس رشفورد در این فصل تنها به خاطر حرف‌های او نیست و چنین کاری تنها از هری پاتر برمی‌آید.

تن‌هاخ: هری پاتر نیستم که رشفورد را با حرف عوض کنم!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد یکشنبه در هفته بیست و نهم لیگ برتر به سنت جیمز پارک می‌رود تا در خانه نیوکسل به مصاف این تیم برود.

شاگردان اریک تن‌هاخ در حال حاضر با یک بازی کمتر از منچسترسیتی و دو بازی کمتر از آرسنال در رتبه سوم جدول حضور دارند و دو صدرنشین لیگ برتر را تعقیب می‌کنند. پیروزی در بازی فردا می‌تواند در صورت امتیاز از دست دادن سیتی و آرسنال فاصله شیاطین سرخ را با آن‌ها کمتر کند.

سرمربی یونایتد در کنفرانس مطبوعاتی خود با سوال‌های زیادی درباره مارکوس رشفورد، ستاره این فصل تیمش، مواجه شد. تن‌هاخ این ادعا که او مهم‌ترین عامل در درخشش استثنایی رشفورد در این فصل بوده را رد کرد و به شوخی گفت تنها هری پاتر است که می‌تواند با حرف زدن چنین تغییر بزرگی در یک فرد به وجود بیاورد.

1837394

درخشش استثنایی رشفورد از زمان حضور تن‌هاخ در یونایتد
فقط با صحبت کردن با یک بازیکن که نمی‌شود اینقدر تغییر ایجاد کرد. من که هری پاتر نیستم! این یک روند است. یک مربی برای اینکه از بازیکنانش بیشترین بازده را بگیرد از ابزارهای زیادی استفاده می‌کند. از حضور یا عدم حضور او در ترکیب یا سبک بازی و دستورات تاکتیکی و صحبت‌های رسمی و غیررسمی. به جز من بقیه مربیان یونایتد هم با مارکوس کار کرده‌اند. ولی از همه مهم‌تر این پیشرفت به خودش وابسته است چون او بازیکنی تکنیکی است. بازیکنی با این تکنیک وقتی روحیه و ذهنیت درست داشته باشد مسلما به گل خواهد رسید.

1837395

آیا رشفورد به بازی نیوکسل می‌رسد؟
من خیلی امیدوارم. او با ما تمرین کرد ولی بعد از تمرین به رسیدگی هم نیاز داشت. رشفورد امروز با تیم تمرین کرد و ما یک روز دیگر وقت داریم. امیدوارم او به بازی روز یکشنبه برسد.

مذاکره برای تمدید قرارداد رشفورد
ما در این باره صحبت نمی‌کنیم چون روندی درون باشگاه است. هدف ما پیروزی است و البته به آینده هم نیم‌نگاهی داریم و در حال کار روی آینده هستیم. این مسئله‌ای است که بین مدیران برنامه‌ها، مدیر فوتبال ما جان مورتاو و رشفورد حل می‌شود و تمرکز من روی عملکرد تیم است.

لوک شاو قرارداد جدیدی امضا کرده؟
اگر امضا کرده باشد من خبر ندارم. جان تا این لحظه چیزی به من نگفته. اگر درست باشد من خوشحال می‌شوم. ما می‌خواهیم لوک را حفظ کنیم چون او در تیم ما بازیکن خیلی مهمی است.

مک‌تامینی جلوتر بازی خواهد کرد؟
اسکات می‌تواند در پست‌های زیادی بازی کند. گلزنی او برای اسکاتلند را دیدیم ولی یادتان نرود که او این فصل برای ما هم تمام‌کننده خوبی بوده. من بیشتر اسکات را یک هافبک می‌بینم و از شرایط فعلی او در یونایتد راضی‌ام.

یونایتد به گلزنان دیگری نیاز دارد؟
ما بازیکنانی مثل برونو، جیدون سانچو، مارسیال، مک‌تامینی و آنتونی دوس‌سانتوس داریم. پس تعداد بازیکنانی که توان گلزنی دارند در یونایتد کافی است.

دیدگاه‌ها