کد خبر : 1897017 | 02 فروردين 1402 ساعت 14:58 | 30K بازدید | 44 دیدگاه

اتهام تلویزیون رئال به داور: مأموریتت را انجام دادی!

تلویزیون رئال مادرید داور بازی این تیم برابر بارسلونا را به کمک به تیم حریف متهم کرد.

اتهام تلویزیون رئال به داور: مأموریتت را انجام دادی!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید بازی برگشت لالیگا برابر بارسلونا را با نتیجه 1-2 در نوکمپ به تیم حریف واگذار کرد تا امیدش برای دفاع از عنوان قهرمانی کمرنگ شود. 

شاگردان کارلو آنچلوتی موفق شدند در فاصله کمی تا پایان بازی توسط مارکو آسنسیو به گل برسند اما کمک داور ویدئویی این گل را مردود اعلام کرد تا فرانک کسیه در وقت‌های تلف شده گل برتری بارسا را وارد دروازه تیبو کورتوا کند. 

بارسا با سه امتیازی که در این بازی به دست آورد موفق شد اختلاف امتیازش با رئال در صدر جدول رده‌بندی را به 12 امتیاز برساند و خیالش از قهرمانی در رقابت‌های این فصل لالیگا را تا حد زیادی راحت کند. 

این نتیجه و خصوصا مردود شدن گل آسنسیو باعث شد که بسیاری از هواداران رئال و همچنین آنچلوتی نسبت به قضاوت داور این بازی انتقادهایی را مطرح کند و حالا به نظر می‌رسد که برنامه‌سازان تلویزیون این باشگاه هم نظری مشابه دارند. 

1834564

آن‌ها با پخش کلیپی چهار دقیقه‌ای از اشتباهات مختلف این داور در جریان این بازی در نوکمپ مدعی شده‌اند که نوعی توطئه علیه رئال شکل گرفته و مأموریت او هم این بوده که اجازه پیروزی این تیم برابر بارسا را ندهد. 

در بخشی از این کلیپ گفته شده: «هیچ چیزی دیگر درباره داوری که همیشه با اشتباهاتش به رئال ضربه زده است ما را شگفت‌زده نمی‌کند. ما از قبل می‌دانستیم که با حضور او باید برابر تیمی 12 نفره به میدان برویم.»

در این کلیپ به خطاهای بازیکنان بارسا که سزاوار دریافت کارت زرد و قرمز بوده اشاره شده و صحنه معروف رفتار غیر ورزشی گاوی با دنی سبایوس هم در آن به چشم می‌خورد.  

دیدگاه‌ها