کد خبر : 1897032 | 02 فروردين 1402 ساعت 18:02 | 29.4K بازدید | 28 دیدگاه

حرفی با او ندارم

حمله جدید تباس به لاپورتا: او باید اخراج شود

خاویر تباس، رئیس لالیگا، از لوییس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا، خواست تا خوان لاپورتا را از هیئت مدیره فدراسیون برکنار کند.

حمله جدید تباس به لاپورتا: او باید اخراج شود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا به پرداخت 7.3 میلیون یورو به انریکز نگریرا، نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا، بین سال‌های 2001 تا 2018 متهم است و دادستانی علیه این باشگاه رسما شکایت کرده است. این پرونده هر روز نیز ابعاد تازه‌تری پیدا می‌کند. این پرونده از سوی دادگاه شماره یک بارسلونا در اختیار کمیته ضد فساد قرار داده شده است. خوان لاپورتا، رئیس بارسا، اخیرا در واکنش به این اتهامات گفت که کمپینی در اسپانیا علیه بارسا به راه افتاده و همه درگیر آن هستند. او بارسا را بی‌گناه عنوان کرد که در این قضیه تک افتاده است.

1791116

خاویر تباس که در یکی از مصاحبه‌هایش گفته بود بارسا فوتبال اسپانیا را بی‌آبرو کرده است، یک بار دیگر به لاپورتا حمله کرد و گفت: «من در این مورد هنوز با لاپورتا حرف نزده‌ام و حرف هم نخواهم زد چون او خودش باید در مورد اتهامات پاسخ بدهد و حرف زدن من با او دلیلی ندارد. دشوار بتوان توضیح داد که چرا بارسلونا این مبلغ بالا را به نگریرا پرداخت کرده است.»

1834590

تباس ادامه داد: «این مبلغ پرداخت شده و قطعا جرمی اتفاق افتاده است. واضح است که پرداخت این پول برای این بوده که بارسلونا به منافعی در داوری برسد. هنوز مدرکی در مورد اینکه بارسلونا داوران را خریده باشد پیدا نشده و من هم معتقدم بارسلونا از پرداخت این پول‌ها چنین هدفی نداشته ولی برای ما بارسلونا با یک تیم کوچک لالیگا تفاوتی ندارد و باید همه چیز روشن شود. از نظر من لاپورتا صلاحیت حضور در هیئت مدیره فدراسیون فوتبال را ندارد و جای روبیالس باشم، او را اخراج می‌کنم؛ هرچند بعید می‌دانم او چنین کاری را انجام دهد.»

دیدگاه‌ها