کد خبر : 1897043 | 02 فروردين 1402 ساعت 19:35 | 41.7K بازدید | 12 دیدگاه

این هفت بازی را هم پشتمان باشید

فرشاد فرجی: این اتفاق آزارم داد

ظاهرا سال گذشته اصلا برای مدافع پرسپولیس خوب پیش نرفته و او از خاطراتش احساس نارضایتی دارد.

فرشاد فرجی: این اتفاق آزارم داد

به گزارش “ورزش سه”، فرشاد فرجی گوشی را برمی‌دارد. وقتی می‌گوییم پارسال، مکثی می‌کند و آهی می‌کشد. می‌گوید سال ۱۴۰۱ باب میلش پیش نرفته. بعد حرف‌هایش را می‌زند و سعی می‌کند با امید تمام کند که به قول خودش اینجا پرسپولیس است.
این گفت‌وگو را در زیر بخوانید:


این اتفاق آزار دهنده بود
سال 1401 برای من باب میلم نبود و نتوانستم به هدف فوتبالی ام برسم به علاوه بر آن مصدومیت‌های پیاپی که برایم پیش آمد من را از شرایط فوتبالی و ملی دور کرد و باعث شد از شرایط خوبم دور شوم و این سخت بود. از نظر باشگاهی متاسفانه نتوانستیم قهرمانی کسب کنیم و این از همه‌اش برایم سخت٬تر بود چون پرسپولیس برای من از همه چیز مهم‌تر است و اینکه نتوانستم با پیراهن تیمم جامی کسب کنم آزار دهنده بود.

مکتب پرسپولیس و جنگ در سختی‌ها
فعلا در چالش بزرگی در لیگ هستیم و راه سختی را داریم ولی مکتب پرسپولیس این را ثابت کرده همیشه باید برای رسیدن به هدفت بجنگی و سختی همیشه وجود دارد و این تو هستی که باید با تلاش و پشتکار از سختی عبور کنی. هفت بازی مانده ما سعی و تلاش می‌کنیم بهترین نتایج را بگیریم تا بتوانیم یک عنوان خوب کسب کنیم. تقدیر دست ما نیست اما قول می‌دهیم تمام توان و تمرکزمان را بگذاریم در کنارش جام حذفی هم داریم. قطعا دورنگاه ما قهرمانی است و برای رسیدن به آن هدف تمام سعی و تلاشمان را می‌کنیم.

1670825

بازی با مس تاکتیکی خواهد شد
معمولا وقفه‌ای که ایجاد می‌شود به تیم کمک می‌کند که از شرایط افت خارج شود و به اوج برسد یا جلوی  تیمی که در حال رشد است را می‌گیرد. به نظرم مس رفسنجان قبل از تعطیلات شرایط خوبی داشته و تیم منسجمی است قطعا بازی سختی در زمینشان داریم. ما چاره‌ای جز برد نداریم و باید بهترین نتیجه را کسب کنیم. تیم مس ساختار خوبی دارد و از دفاعی تیمی خوبی برخوردار هستند و کمترین گل خورده را دارند. این تیم منسجم عمل کرده و نشان می‌دهد یک تیم تلاش کرده و فقط مختص یک پست نیست ما هم گل‌های خورده کمی داریم. بازی قطعا تاکتیکی می‌شود و امیدوارم نتیجه خوبی کسب کنیم.

استقبال می‌کنم پنالتی بزنم
او که در دیدار با ون پارس از روی نقطه پنالتی گل زد در این مورد گفت: قبل از آن بازی تمرینات پنالتی داشتیم و زمانی که ضربات پنالتی رسید آقا یحیی اول از همه از بازیکنان سوال می‌کند از نظر روحی و بدنی بازیکن برای زدن پنالتی آماده است یا خیر؟ از من هم سوال کرد و در ادامه هم اگر شرایط مهیا باشد من استقبال می‌کنم که پنالتی بزنم.

بهترین اتفاق نداشتم
بدترین اتفاق ۱۴۰۱ برای من مصدومیت در بازی با آلومینیوم قبل از جام جهانی بود که من را از شرایط ایده‌آل فوتبالی دور کرد... درباره بهترین اتفاق هم باید بگویم که چیز خاصی رخ نداده که بخواهد من را آن‌قدر خوشحال کند.

انرژی هواداران و سختی که ما می‌کشیم
خواهشم از هواداران این است همان‌طور که تا اینجا از تیم حمایت کردند و صبر و بردباری به خرج دادند در ۷ بازی باقی مانده پشت تیم باشند. بدون آن‌ها یک جای کار می‌لنگد. آن‌ها انرژی مثبت ما هستند و امیدواریم با کمک آن‌ها و سختی که ما در زمین می‌کشیم به هدفمان برسیم.

دیدگاه‌ها