کد خبر : 1897044 | 02 فروردين 1402 ساعت 19:38 | 40.3K بازدید | 11 دیدگاه

امیری با پیراهن محبوب در تیم ملی

امیری بعد از اتفاقات جام‌ جهانی قطر اکنون با امیدواری بزرگی مهیای یکی از آخرین تورنمنت‌های دوران فوتبالی‌اش است.

امیری با پیراهن محبوب در تیم ملی

به گزارش “ورزش سه”، وحید امیری که دو جام‌ ملت‌های آسیا را در تیم ملی حضور داشته، اکنون امیدوار است در آخرین تورنمنت مهمی که پیش رو دارد، بتواند همچنان شرایط همراهی تیم ملی را در اختیار داشته باشد و در قطر خاطرات گذشته را فراموش کند.

امیری که پیش از جام‌ جهانی قطر با مصدومیت مواجه شده بود، به هر شکل و سختی که بود توانست شرایط بازگشت به تمرینات و بازی‌ها را به دست بیاورد و با حضور دوباره كارلوس كی‌روش نیز توانست پیراهن تیم ملی در این رقابت‌ها را در اختیار داشته باشد.

با این حال در اتفاقی عجیب برخلاف دوره قبلی جام جهانی در روسیه، این بازیکن تکنیکی و مسئولیت‌پذیر در قطر اصلا فرصت بازی را نیافت و جزو معدود بازیکنانی از لیست ایران لقب گرفت که به او بازی نرسید.

1834610

امیری که طی هفته‌های اخیر و در ترکیب پرسپوليس توانسته بار دیگر به روزهای اوج خود بازگردد، با حضور قلعه‌نویی شانس بازگشت به لیست تیم ملی را نیز به دست آورده و اکنون چشم به جام‌ ملت‌های قطر دوخته تا بتواند با حضور دوباره با پیراهن تیم ملی در این رقابت، خاطرات گذشته را فراموش کرده و یکی از بازیکنان مؤثر امیر قلعه‌نویی در این تورنمنت لقب گیرد.

دیدگاه‌ها