کد خبر : 1897046 | 02 فروردين 1402 ساعت 20:30 | 78.8K بازدید | 31 دیدگاه

رندال کولو موآنی:

از دیبو مارتینز متنفرم، این یک واقعیت است

مهاجم تیم ملی فرانسه هنوز خاطره توپی که در فینال جام جهانی با درخشش دیبو مارتینز از دست داد را فراموش نکرده است. او از گلر آرژانتینی متنفر است.

از دیبو مارتینز متنفرم، این یک واقعیت است

به گزارش "ورزش سه"، زیباترین فینال تاریخ جام جهانی؛ گزاف نیست اگر این لقب را به فینال هیجان‌انگیز و فوق‌العاده آرژانتین-فرانسه بدهیم. دیداری سراسر شور و حرارت و هیجان که در نهایت در ضربات پنالتی به سود تیم ملی آرژانتین به پایان رسید تا رویای لیونل مسی در احتمالا آخرین جام جهانی‌اش محقق شود.

1780532

در ثانیه‌های پایانی وقت اضافه دوم، رندال کولو موآنی یک فرصت بزرگ را از دست داد. ستاره  24 ساله فرانسه در مصافی تک به تک با امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان آرژانتین، توپ را به پای او کوبید که البته مهار دیبو نیز در نوع خود خیره کننده بود.

1804741

کولو موآنی می‌گوید هرگز خاطره آن توپی که از دست داد، از ذهنش نخواهد رفت و اینکه از دیبو متنفر است: «نمی‌توانم دروغ بگویم. من از دیبو مارتینز متنفرم. آن توپ می‌توانست زندگی من را عوض کند. ترجیح می‌دادم مثل خیلی‌های دیگر آن را در پس زمینه ذهنم بگذارم و فراموش کنم ولی غیرممکن است. هنوز هم آن صحنه را تماشا می‌کنم و به خودم می‌گویم باید گل می‌شد و چطور آن را گل نکردم اما درون زمین و در آن دقایق پرالتهاب، شرایط متفاوت بود.»

ستاره فرانسوی ادامه داد: «شاید بهتر بود خودم ضربه نمی‌زدم و به امباپه پاس می‌دادم ولی همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد. شاید کمی از غم آن اتفاق کاسته شده باشد ولی هرگز فراموشش نمی‌کنم. دوست دارم به زندگی و فوتبال ادامه دهم و آن خاطره تلخ را خودم جدا کنم. افسوس؛ خیلی به ستاره سوم نزدیک بودیم ولی نشد.»

دیدگاه‌ها