کد خبر : 1897048 | 02 فروردين 1402 ساعت 20:08 | 184.9K بازدید | 43 دیدگاه

اولین موفقیت بزرگ سال جدید

صعود شیرین، ایران به جام جهانی برگشت

چه تیم خوبی علی نادری ساخته؛ تیمی که موفقیت‌هایش پررنگ و قاطع است.

صعود شیرین، ایران به جام جهانی برگشت

به گزارش "ورزش سه"، عادت کرده بودیم هر گاه تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا می٬درخشد و به جام جهانی صعود می‌کند، مارک اوکتاویوی برزیلی را روی نیمکت ایران ببینیم اما این بار این‌طور نیست. هدایت‌گر تیم ملی فوتبال ساحلی ایران علی نادری است. مربی‌ای که بعد از جدایی مارک اوکتاویو به طور موقت هدایت تیم ملی فوتبال ساحلی ایران را برعهده گرفت اما رفته رفته آن‌قدر خوب نتیجه گرفت که می‌توان سال‌های سال هدایت تیم ملی فوتبال ساحلی ایران را به او محول کرد.

1834618

درخشش تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا در تایلند و در نهایت صعود به جام جهانی شگفتی نیست. نه به این سبب که تیم ملی فوتبال ساحلی پیش‌تر هم در این مسابقات درخشیده بود و حضور در جام جهانی را در کارنامه دارد. به این خاطر که تیم علی نادری همین چند ماه پیش در دبی با شکست برزیل قهرمان جام بین قاره‌ای شد. جامی که هر سال در دبی با حضور 8 تیم برتر جهان برگزار می‌شود و مهم‌ترین مسابقات در فوتبال ساحلی بعد از جام جهانی است.

ویدئو: 275715

علی نادری آن‌قدر تیم خوبی ساخته که در غیاب چند بازیکن از جمله سعید پیرامون هم جای هیچ حریف و حدیثی باقی نگذاشته است. ایران در بازی نخست از سد مالزی گذشت. بازی دوم با ازبکستان با نتیجه 11-1 به سود ایران پایان یافت. ایران در بازی سوم با نتیجه 7-2 از سد امارات گذشت و در یک چهارم نهایی هم نتیجه تیم ملی فوتبال ساحلی ایران قاطعانه بود. پیروزی 10 صفر در برابر بحرین. حالا ایران علاوه بر صعود به جام جهانی یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در جام ملت‌های آسیا است. و در ادامه می‌توانیم به درخشش تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با مربی ایرانی در جام جهانی هم امیدوار باشیم. حالا فقط نه تنها نگاه ایران بلکه نگاه فوتبال ساحلی آسیا هم به تیم خوبی که علی نادری ساخته هست.

1834623
1834620

و با این درخشش به طور حتم کنفدراسیون فوتبال آسیا خود را بابت عدم انتخاب ایران در آخرین دوره جام جهانی سرزنش خواهد کرد. مسابقاتی که در سال 2019 در روسیه برگزار شد. به دلیل کرونا مسابقات جام ملت‌های آسیا برگزار نشد و کنفدراسیون فوتبال آسیا به استناد نتایج در دوره قبلی جام ملت‌های آسیا ایران را حذف کرد، اما اکنون به طور حتم به این باور رسیده است که فوتبال ساحلی ایران قدرت بلامنازع فوتبال ساحلی آسیاست؛ بعد از قهرمانی در جام بین قاره‌ای همه منتظر هستیم دومین جام را بالای دستان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران و علی نادری ببینیم. قهرمانی جام ملت‌های آسیا.

ویدئو: 275717
1834619
1834621
1834622

دیدگاه‌ها