کد خبر : 1897092 | 03 فروردين 1402 ساعت 10:57 | 31.5K بازدید | 47 دیدگاه

تنها هدف رئال در 2024: هالند در برنابئو

مدیران رئال مادرید قصد دارند شرایط انتقال ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، به این باشگاه در تابستان 2024 را فراهم کنند.

تنها هدف رئال در 2024: هالند در برنابئو

به گزارش "ورزش سه"، درخشش هالند در دورتموند و پس از آن عملکرد خیره‌کننده‌اش در ترکیب منچسترسیتی باعث شده که رئال مادرید بیش از پیش به او علاقه‌مند شود. 
به نظر می‌رسد که همین موضوع باعث شده که آنها «عملیات هالند» را بار دیگر فعال کنند و جذب این بازیکن را به اولویت اصلی این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی تبدیل کنند. این در حالی است که احتمال حضور کیلیان امباپه در این تیم در آن بازه زمانی هم بالاست.
روزنامه اسپانیایی آ.اس مدعی شده که بند فسخی در قرارداد این ستاره نروژی با سیتی وجود دارد که در تابستان 2024 فعال خواهد شد و به او اجازه می‌دهد که با مبلغی در حدود 220 تا 240 میلیون یورو ورزشگاه اتحاد را ترک کند. 
مدیران رئال مادرید معتقد هستند که برخلاف تابستان گذشته، تابستان 2024 بهترین فرصت برای انتقال هالند به برنابئو است. آنها پیشنهاد تمدید قرارداد یک ساله به کریم بنزما ارائه کرده‌اند که در آن زمان به پایان خواهد رسید و اتمام دوران فوتبال این بازیکن فرانسوی می‌تواند با حضور هالند در این تیم همزمان شود.

1833621

این مهاجم سیتی و خانواده‌اش هم علاقه بسیار زیادی به پوشیدن پیراهن رئال دارند و با توجه این که شرایط در تابستان گذشته مطابق خواسته آنها پیش نرفت، باید دید که آیا او تا سال آینده به دنبال تغییری جدی در سرنوشتش و ترک سیتی خواهد بود یا خیر. 
قرارداد او با سیتی تا تابستان سال 2027 ادامه دارد و بند فسخ او در تابستان 2025 یا 2026 به پایان خواهد رسید و در این صورت، این بازیکن باید تا پایان مهلت قراردادش در سیتی ماندگار شود، زمانی که 25 ساله خواهد بود.
شرایط به صورتی است که حتی مدیران سیتی هم در چند ماه اخیر کم‌کم نگران آینده او در این باشگاه شده‌اند. کار حتی به جایی رسید  که آنها قصد داشتند به صورت علنی وجود بند فسخ در قرارداد این بازیکن را تکذیب کنند تا به شایعات پایان دهند اما این کار هم موفقیت‌آمیز نبود.
مدیران رئال رویای خط حمله باورنکردنی متشکل از امباپه، هالند و وینیسیوس جونیور را دارند تا بار دیگر این تیم را به دوران کهکشانی برگردانند.

1833567

تا تابستان 2024 که امباپه بازیکن آزاد خواهد بود و هالند در دسترس قرار خواهد گرفت، آنها بخش زیادی از فضای محدود پرداخت دستمزدشان را آزاد کرده‌‎اند. بنزما، ادن هازارد، لوکا مودریچ و شاید تونی کروس تا آن زمان دیگر در این باشگاه حضور نخواهند داشت و به این ترتیب رئال نزدیک به 50 میلیون یورو فضای جدید خواهد داشت. 
هرچند نباید فراموش کرد که بحث جذب امباپه هنوز جدی نیست و عصبانیت رئال نسبت به اقدام این بازیکن فرانسوی در تابستان سال گذشته فروکش نکرده است. اما آنها باور دارند که هالند بازیکن آینده است و آمار درخشان او می‌تواند به تنهایی هم به رئال کمک کند. 
البته که این تنها دلیل علاقه آنها به هالند نیست. این ستاره نروژی جدای از عملکرد درخشانش در زمینه گلزنی، یک غول تبلیغاتی هم به حساب می‌آید و این موضوعی است که اهمیت بسیار زیادی در بین مدیران رئال دارد.

دیدگاه‌ها