کد خبر : 1897138 | 03 فروردين 1402 ساعت 17:00 | 31.7K بازدید | 7 دیدگاه

مانچینی باتیستوتا را به تیم ملی ایتالیا آورد!

ستاره جدید خط حمله ایتالیا سرمربی این تیم را به یاد اسطوره فوتبال آرژانتین می‌اندازد.

مانچینی باتیستوتا را به تیم ملی ایتالیا آورد!

به گزارش "ورزش سه" تیم ملی ایتالیا امشب در خانه خود به مصاف انگلیس خواهد رفت و این اتفاق در حالی رقم خواهد خورد که لاجوردی‌پوشان یک پدیده جوان در ترکیب خود خواهند داشت و او کسی نیست جز متئو رتگی، بازیکنی که تمجید و مقایسه جالب سرمربی ایتالیا را نیز پشت خود می‌بیند.

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، متئو رتگی را با نسخه جوان گابریل باتیستوتا مقایسه کرده است.

رتگی اخیرا برای اولین بار در دوران حرفه‌ای خود به تیم ملی ایتالیا دعوت شد و انتظار می‌رود که این مهاجم برای آتزوری‌ها مقابل انگلیس بازی کند. اولین بازی او ممکن است در غیاب چیرو ایموبیله رخ دهد، بازیکنی که یک دوره مصدومیت را در باشگاه و تیم ملی تحمل کرده است.

در حالی که شک و تردیدهایی در مورد توانایی رتگی در جلوی دروازه وجود دارد، مانچینی اخیراً درباره بازیکنی که رتگی او را به یاد او می‌اندازد مورد پرسش قرار گرفت، این مهاجم جوان را با باتیسوتا مقایسه کرد. او همچنین از او به خاطر شخصیتش تمجید کرد: «او مرا به یاد ویری نمی‌اندازد، بلکه آرژانتینی‌هایی را که در ایتالیا دیده‌ایم به یادم می‌آورد. اگر بخواهم نام ببرم، می‌گویم باتیستوتا. اما او بسیار جوان است، او به طور ناگهانی وارد ایتالیا شد و بنابراین، روند پیشرفتش آرام خواهد بود.  او به زمان نیاز دارد اما کیفیت دارد. او باهوش و مودب است. بیایید به بهترین‌ها امیدوار باشیم.»

رتگی در حال حاضر به صورت قرضی در تیگر آرژانتین شاغل است و در لیگ برای تیم آرژانتینی تاثیرگذار بوده و در هشت بازی برای این باشگاه شش گل به ثمر رسانده است.

انتظار می‌رود که او امشب برای تیم مانچینی بازی کند و با توجه به این که جاکومو راسپادوری نیز به دلیل مصدومیت غایب است، دومنیکو براردی و وینچنزو گریفو در کنار او قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها