کد خبر : 1897141 | 03 فروردين 1402 ساعت 17:40 | 16.1K بازدید | 19 دیدگاه

گزارش:

جایزه ویژه فدراسیون فوتبال اسپانیا برای آنچلوتی

کارلو آنچلوتی به‌خاطر عملکرد درخشانش با رئال در فصل گذشته، جایزه "رامون کوبو" را از کمیته مربیان فدراسیون فوتبال اسپانیا دریافت کرد.

جایزه ویژه فدراسیون فوتبال اسپانیا برای آنچلوتی

به گزارش "ورزش سه"، رئال‌مادرید با کارلو آنچلوتی در فصل گذشته، قهرمان لالیگا، لیگ قهرمانان و سوپرجام اسپانیا شد. این دومین دوره مربیگری کارلتو در رئال است که تاکنون بسیار هم موفقیت‌آمیز بوده؛ هرچند در فصل جاری رئال کمی دچار افت شده و باید دید در پایان فصل چه خواهد کرد. رئال فعلاً شانس زیادی برای قهرمانی در لالیگا ندارد؛ ولی در لیگ قهرمانان و کوپادل‌ری هنوز امیدوار به کسب قهرمانی است. کارلتو همچنین توانسته رئال را به قهرمانی سوپرجام اروپا و جام باشگاه‌های جهان نیز برساند.

1834769

به‌خاطر همین علمکرد خوب، آنچلوتی جایزه ویژه "رامون کوبو" را از کمیته مربیان فدراسیون فوتبال اسپانیا دریافت کرد. این جایزه توسط کمیته مربیان فدراسیون و از سال 2011 به بهترین مربی سال اهدا می‌شود. پیش از آنچلوتی، مربیانی چون اونای امری، مانوئل پیگرینی و مندیلیبار به این عنوان رسیده‌اند. عنوان «بهترین مربی سال» فقط به مربیان شاغل در لالیگا نمی‌رسد و تمام مربیان فوتبال اسپانیا در همه رده‌های مردان و زنان در آن صاحب شانس هستند. لازم به ذکر است که رامون کوبو، رئیس کمیته مربیان فدراسیون فوتبال اسپانیا بین سال‌های 1993 تا 2005 بود.

دیدگاه‌ها