کد خبر : 1897142 | 03 فروردين 1402 ساعت 18:00 | 50.5K بازدید | 81 دیدگاه

گزارش:

شکایت لالیگا از بارسلونا به‌خاطر وینیسیوس

شعارهای نژادپرستانه علیه وینیسیوس در ال‌کلاسیکو نیز تکرار شد و هواداران بارسا در چند نوبت به ستاره برزیلی رئال توهین کردند. اتفاقی که باعث واکنش لالیگا شد.

شکایت لالیگا از بارسلونا به‌خاطر وینیسیوس

به گزارشر "ورزش سه"، از ابتدای فصل جاری توهین‌ها علیه وینیسیوس در ورزشگاه‌های اسپانیا مضاعف شده و برای متوقف‌کردن او، هواداران تیم‌های رقیب از هر حربه‌ای، از جمله شعارهای نژادپرستانه، استفاده می‌کنند. وینی اما تاکنون توانسته آمار گلزنی و پاس گل خوبی به ثبت برساند؛ هرچند در برخی بازی‌ها نیز کنترل خود را از دست داده و اسیر هیجانات بازی و جو منفی ورزشگاه شده است.

1834770

لالیگا امروز اعلام کرد که به کمیته انضباطی فوتبال اسپانیا به‌خاطر توهین‌های نژادپرستانه هواداران بارسا علیه وینییسوس در ال‌کلاسیکوی یکشنبه گذشته در نوکمپ شکایت کرده است. در جریان بازی اخیر بارسلونا- رئال‌مادرید، چندین نوبت شعارهای «وینیسیوس بمیر»، «میمون» و «حرامزاده» علیه وینی شنیده شد و همین بهانه‌ای برای شکایت لالیگا از باشگاه کاتالان شده است. این هشتمین شکایت لالیگا به‌دلیل توهین‌ها علیه وینیسیوس از ابتدای فصل است. اخیراً باشگاه مایورکا یکی از هواداران خود را به‌خاطر توهین به وینیسیوس، سه سال از حضور در ورزشگاه محروم کرد.

دیدگاه‌ها